مشخصات فنی پلی استیشن

با محبوب ترین کنسول بازی تاریخ آشنا شوید. پلی استیشن 4 محصول کمپانی سونی تنها چند روز پس از ورود به بازار بیش از یک میلیون نسخه فروخت و توانست لقب محبوب ترین کنسول بازی را از آن خود کند. با کلاب رنتر همراه باشید تا به بررسی مشخصات این محصول فوق العاده بپردازیم. 

مشخصات فنی پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 محصول کمپانی شناخته شده سونی است که نسخه تکامل یافته پلی استیشن 2 محسوب می‌شود. این محصول نسبت به نمونه قبلی خود پیشرفت های بسیاری داشته است. آن چه این محصول را منحصر به فرد ساخته است کیفیت بالای تصویر در این کنسول است. پلی استیشن 4 دارای پردازنده گرافیکی پیشرفته‌ای است که تصاویر را واقعی تر از همیشه به نمایش در‌ می آورد. طراحی بدنه و دسته های زیبا و همچنین سرعت پردازش بالا و کیفیت تصویر بی نظیر این محصول باعث شده تا گیمر ها نسبت به این محصول علاقه خاصی داشته باشند و همین موضوع باعث شده تا پلی استیشن 4 به عنوان پر فروش ترین کنسول بازی دنیا شناخته شود.

پلی استیشن 4 برای نخستین بار در سال 2013 به بازار عرضه شد و نسخه های دیگر آن یعنی پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو چند ماه بعد روانه بازار شد. مدل اسلیم این کنسول با طراحی باریک تر برای افرادی که دغدغه نگهداری کنسول را دارند مناسب است و پلی استیشن 4 مدل پرو انتخاب افرادی است که می‌خواهند از انجام بازی با کیفیت 4K لذت ببرند. 

 دسته کنترل پلی استیشن 4

یکی از منحصر به فرد ترین بخش های پلی استیشن 4 دسته کنترل این کنسول است که دوال شوک 4 نامیده می‌شود. این دسته نسبت به نمونه قبلی خود با چند آیتم اضافه به بازار عرضه شده است. در این مدل لایت بار در جلوی دسته قرار دارد که با دوربین کنسول در تعامل است و در حین بازی با استفاده از حسگر های خود حس واقعی تری به کاربر می‌بخشد. با استفاده از دکمه اشتراک گذاری تعبیه شده در پایین دسته می‌توانید از لحظه های بازی فیلمبرداری کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 بازی آنلاین با پلی استیشن 4

یکی از ویژگی های خوبی که پلی استیشن 4 برای کاربرانش به همراه داشته است امکان بازی آنلاین است که از ویژگی های خوب این کنسول محسوب می‌شود. البته در حال حاضر به دلیل تحریم ها امکان بازی آنلاین برای کاربران ایرانی فعال نیست. 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی پلی استیشن 4

کرایه بازی پلی استیشن 4
هدست واقعیت مجازی Play Station VR در این مطلب از بخش اجاره کنسول بازی هدست واقعیت مجازی سه بعدی را معرفی می کنیم. ابزاری که بوسیله آن می توانید در...

اجاره کنسول بازی درتهران

اجاره کنسول بازی درتهران
کنسول بازی یکی از سرگرمی هایی است که می تواند نسل های مختلف را کنار هم دیگر به سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت دعوت کند شما می توانید با دوستان خود...