اجاره تلویزیون ال سی دی تهران

اجاره تلویزیون ال سی دی

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

درگذشته نه چندان دور تلویزیون ها بزرگ و حجیم بودند و با وجود وزن و حجم بالای آنها ، کیفیت مطلوبی نداشتند و حتی بسیاری از تصاویر پخش شده از آن قابل تشخیص نبودند.

اما با گذشت زمان و پیشرفت هایی که در زمینه محصولات صوتی و تصویری بوجود آمد تصاویر منتشر شده از این تلویزیون ها به وضوح بیشتری دست یافت و این روند بهبود همچنان ادامه دارد.

هم اکنون شرکت های سازنده تلویزیون مانیتور هایی را برای نشان دادن تصاویر و رنگ ها هستند به شکلی که تصاویر و رنگ ها تا حد امکان به آنچه در دنیای واقعی وجود دارد نزدیک تر باشند.

همانند صداپردازان که از باند های مانیتورینگ برای شنیدن صدا به طور طبیعی تر استفاده می کنند ، برای گرافیک کاران نیز نمایشگر هایی مخصوص به این کار ساخته شده است.

مانیتور بنکیو SW320 جزو همین نمایشگر ها است که محصولی ویژه‌ی عکاسان حرفه‌ای است.

این مانیتور رنگ های تصاویر را همانند آنچه که در طبیعت هست نشان می دهند و برای این قابلیت از  فناوری های AQCOLOR، Adobe RGB و SRGB استفاده می کنند.

بنابراین این به عکاسان و تصویر برداران کمک می کند تا تصاویر پخش شده از تلویزیون ها را به آنچه که در طبیعت دیده می شوند نزدیک تر کند.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تجهیزات نمایشگاهی تهران

کرایه تجهیزات نمایشگاهی تهران
برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر کلیک کنید. شیوه ای عجیب برای تبلیغات در نمایشگاه‌ها امروزه همه‌ی ...

اجاره ارزان تجهیزات نمایشگاهی

اجاره ارزان تجهیزات نمایشگاهی
با نزدیک شدن به اردیبهشت و خرداد ماه و شروع نمایشگاه هایی از قبیل نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و همچنین نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی......