اجاره چادر نمایشگاهی

اجاره اسپیس و چادر نمایشگاهی به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید

اجاره اسپیس و چادر نمایشگاهی


 نحوه حضور در نمایشگاه بسته به میزان بودجه ای است که سازمان و شرکت ها برای تبلیغات خود در نظر گرفته اند. بخش عمده ای از هزینه تبلیغات مربوط به طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی است. به همین علت بسیاری از شرکت های نوپا و استارت آپ ها برای کم کردن هزینه ها راه کار های دیگری را امتحان می کنند.

استفاده از چادر های نمایشگاهی یکی این راه کار هاست. در بسیاری از نمایشگاه ها یا رویداد های مشابه به خصوص در فضاهای باز غرفه هایی مشاهده می شود که در ابعاد مختلف مشغول معرفی محصول و خدمات خود هستند.

این سازه ها ترکیبی از اسپیس ها و یک چادر مخصوص برای پوشاندن سقف سازه هستند. اسپیس ها سازه هایی فلزی هستند که با وجود مقاومت بالا و استحکام ، وزن پایینی دارند و این کمک می کند که به راحتی در ابعاد دلخواه ساخته شوند.

این سازه هم قابل خرید و هم قابل اجاره است. برای کاهش هزینه های انبار داری و راحت تر شدن کار میتوان با اجاره سازه مورد نیاز برای ساخت این غرفه ها در وقت و هزینه صرفه جویی کرد.

برای دیدن محصولات مشابه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.اجاره تلویزون نمایشگاهیاجاره استند، رول آپ ، پاپ آپاجاره تجهیزات نمایشگاهی  

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ویدئو پروژکتور و پرده نمایش در تهران

کرایه ویدئو پروژکتور و پرده نمایش در تهران
شهر تهران به عنوان پایتخت کشور مراکز آموزشی و شرکت های مختلفی را در خود جای داده است. بسیاری از همایش ها و سمینارهای بزرگ در این شهر برگزار می شود.

بهترین لپ تاب برای رشته معماری

بهترین لپ تاب برای رشته معماری
راهنمای خرید و اجاره لپ تاپ برای رشته معماری و عمران. بهترین لپ تاپ برای مهندسین عمران و معماری چیست؟