لیست تجهیزات نمایشگاهی

حضور در نمایشگاه یکی از موثر ترین روش های بازاریابی است. یکی از ملزومات حضور موفق در نمایشگاه غرفه سازی مناسب است. غرفه هایی که پیش از شروع نمایشگاه به شرکت کنندگان تحویل داده می‌شود تنها از چند دیوار پیش ساخته برای مشخص کردن حریم غرفه تشکیل شده است. این غرفه های شکیلی که در نمایشگاه دیده می‌شود همگی با هزینه غرفه دار ساخته شده است.

غرفه سازی

غرفه سازی شامل چند بخش کلی است.

  • کف سازی
  • دیواره سازی
  • ساخت دکور
  • تجهیز غرفه

کف سازی: 

کف سازی در زیبایی غرفه بسیار موثر است و یکی از مهمترین فاکتور های اصلی در ساخت غرفه به شمار می‌رود. کف سازی غرفه های نمایشگاهی عموما با استفاده از پارکت های مخصوص نمایشگاهی انجام می‌شود. البته در بعضی موارد با استفاده از طلق های شیشه ای کف سازی های خاصی انجام می‌شود. انتخاب نوع کف پوش به حوزه فعالیت غرفه بستگی دارد.

دیواره سازی

دیواره سازی یکی از مهمترین بخش های غرفه سازی است و تغییرات بزرگی در ظاهر غرفه ایجاد می‌کند. تنوع بالای دیواره سازی های موجود انتخاب را دشوار کرده است. کمی خلاقیت می‌تواند ظاهر خاص و زیبایی به غرفه شما ببخشد.

ساخت دکور

یکی از جذاب ترین بخش های غرفه سازی ساخت دکور است. شما می‌توانید با استفاده از این دکور ها بخش های مختلفی در غرفه خود ایجاد نمایید و از این همه زیبایی به وجد بیایید. برای ساخت دکور از متریال مختلفی استفاده می‌شود. از ورقه های mdf گرفته تا چاپ های سه بعدی.

تجهیز غرفه

پس از آماده شدن غرفه نوبت به تجهیز آن با استفاده از تجهیزات نمایشگاه می‌رسد. مراکز متعددی برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد.

برای مشاهده لیست تجهیزات نمایشگاهی و هزینه اجاره آن ها کلیک کنید

لیست تجهیزات نمایشگاهی

حالا که با مراحل غرفه سازی آشنا شدیم بد نیست نگاهی به انواع تجهیزات نمایشگاهی و کاربرد های آن داشته باشیم تا بتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم. 

لوازم صوتی و تصویری

بخشی از تجهیزات نمایشگاهی به لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. تلویزیون های lcd و LED برای نمایش کلیپ، فیلم، اپلیکیشن و موارد دیگر استفاده می‌شود. برای نگهداری تلویزیون باید پایه تلویزیون هم تهیه کنید. در کنار اجاره تلویزیون برای پخش بهتر صدا باید از باند های اکتیو و یا پرسنیوس استفاده کنید. 

چند سالی است که غرفه های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات گیمینگ ps4 می‌کنند و در نتیجه یکی دیگر از اقلامی که اجاره می‌کنند همان پلی استیشن است.

لوازم پذیرایی

شرکت های فعال در نمایشگاه نشست های کاری متفاوتی را در طول نمایشگاه برگزار می‌کنند و مسلما به لوازم پذیرایی نیاز است. ست های پذیرایی نمایشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات نمایشگاهی است. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره گردونه برای قرعه کشی

اجاره گردونه برای قرعه کشی
امروزه مردم از روش های مختلف برای بازاریابی استفاده می کنند. یکی از این روش های جذاب قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. برای قرعه کشی شما می توانید....

نمایشگاه ایران ریتیل درباره چیست؟

نمایشگاه ایران ریتیل درباره چیست؟
آشنایی با نمایشگاه ایران ریتیل و تاریخ و محل برگزاری این نمایشگاه