نگاهی به تاریخچه رقص نور

تاریخچه رقص نور

امروزه تقاضای بسیار زیادی برای اجاره رقص نور وجود دارد که همین موضوع باعث شده است تا در این مطلب تصمیم بگیریم تا کمی بیشتر درباره تاریخچه رقص نور و همین طور انواع آن صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید و با آشنایی بیشتر اقدام به اجاره آن کنید.

رقص نور یکی از تجهیزاتی است که امروزه در جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تاریخچه چندان طولانی نیست، این تجهیزات در چند دهه اخیر تولید  و روانه بازار شده اند و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین بخش های برگزاری یک جشن شناخته می شوند.

رقص نور در چند سال اخیر وارد کشور ایران نیز شده است و امروزه شما کمتر مراسمی را پیدا می کنید که در آن از رقص نور استفاده نشود، محبوبیت این محصول در میان کل مردم باعث شده است که امروزه انواع مختلفی از رقص نور تولید شود و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره انواع رقص نور صحبت کنیم تا اگر قصد اجاره رقص نور را دارید نسبت به انواع آنها اطلاعات کافی را داشته باشید و با اطلاعات کافی اقدام به اجاره رقص نور کنید.

مووینگ ها و لیزرها

دو مورد از محبوب ترین انواع رقص نورها، رقص نورهای مووینگ و لیزری هستد، رقص نور مووینگ پیشرفته ترین و جذاب ترین نوع رقص نور است، امروزه بسیاری از افرادی که اقدام به اجاره رقص نور می کنند این رقص نورها را برای این کار انتخاب می کنند.

اگر قصد اجاره آن را دارید باید بدانید که این رقص نور با نام ربات نور پرداز نیز شناخته می شود و در صورتی که با این نام رو به رو شدید بدانید که منظور همان مووینگ است. حرکت های این رقص نور بسیار متنوع است و استفاده از آن باعث می شود که لحظات خوشی برای شما به وجود بیاید.

خود این رقص نور دارای انواع مختلفی است که از جمله آن می توان به مووینگ بیم 230  وات، مووینگ اسپایدر یا مووینگ کائوس، مووینگ فایتر، مووینگ اسپایدر دو بازو، مووینگ گلکسی، مینی مووینگ وش، مینی مووینگ بیم 60 ات گوبو دار، مینی مووینگ اسپایدر  و مووینگ لیزری اشاره کرد.

رقص نورهای لیزری دسته دیگری از رقص نورها هستند که می توانند برای اجاره رقص نور گزینه مناسبی باشند، رقص نورهای لیزری از قدیمی ترین رقص نورها هستند که امروزه نیز محبوبیت خود را حفظ کرده اند و هنوز هم شما می توانید استفاده از آن ها را در جشن های مختلف مشاهده کنید.

اگر قصد دارید یک متن و یا یک لوگو را در جشن خود با استفاده از رقص نور به نمایش بگذارید این رقص نور می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این لیزرها در گذشته دارای تنوع زیادی نبودند اما امروزه شما می توانید انواع مختلف آنها را مشاهده کنید که در جشن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. محبوب ترین و شناخته شده ترین رقص نور، لیزری شش کاناله است که با شش خروجی طرح های بسیار متنوع و زیبایی را به وجود می‌آورد.

افکت ها و دستگاه های مه ساز

دستگاه های مه ساز یا بخار ساز یکی دیگر از دستگاه هایی هستند که معمولا علاقه مندان زیادی دارند و افرادی که برای اجاره رقص نور به وب سایت کلاب رنتر مراجعه می کنند این دستگاه ها را به عنوان مکمل رقص نور برای اجاره انتخاب می کنند، امروزه بسیاری از نورپردازان حرفه ای در جشن ها به مشتریان خود توصیه می کنند که حتما دستگاه های مه ساز را برای جشن خود خریداری کنند چرا که یکی از مهم ترین دستگاه های استفاده شده در جشن ها است. شما با استفاده ازاین دستگاه ها می توانید اقدام به تولید دود مصنوعی کرده و فضای زیبایی را در محوطه جشن خود ایجاد کنید.

آخرین دسته از انواع رقص نور که شما می توانید اقدام به اجاره آن کنید افکت ها هستند که خود این افکت ها دارای انواع مختلفی هستند، از جمله انواع مختلف افکت ها می توان به مواردی مانند دستگاه شست لنز، نیم کره ال ای دی و دستگاه افکت هشت چشم اشاره کرد که در صورت تمایل نیز می توانید پس از هماهنگی با کارشناسان کلاب رنتر در صورت وجود از این دستگاه ها نیز برای تکمیل زیبایی مهمانی خود استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره رقص نور در کرج

اجاره رقص نور در کرج
برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش اجاره لوازم نورپردازی مراجعه کنید. رقص نورهای‌های توپی یکی از انواع رقص ...

اجاره باند شهرک غرب

اجاره باند شهرک غرب
اجاره انواع باند صوتی و سیستم های صوتی در غرب تهران