کرایه کنسول ps4

کرایه کنسول ps4 در تهران

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول پلی استیشن مراجعه کنید.

بررسی بازی PES 2018 باز هم شرکت کونامی برای طرفداران بازی های ویدئویی به خصوص سبک فوتبال از محصولی بسیار زیبا رونمایی کرد که مدت ها می تواند کاربر را پای این بازی بنشاند. کرایه کنسول پلی استیشن-کلاب رنتر بازی PES2018 دارای گیم پلی زیبا و هیجان انگیز است که به دلیل گرافیک خیره کننده و بسیار حرفه ای، به فوتبال دنیای واقعی بسیار شبیه تر شده است. یکی از خصوصیاتی که این بازی را زیباتر می کند حرکات طبیعی بازیکنان است به طوری که پاس ها ، سانتر ها و سایر حرکات حالتی طبیعی و نرمال دارند که این حس فوتبال دنیای واقعی را بیشتر به گیمر انتقال می دهد. شاید یکی از مسائلی که می تواند در بازی هایی مشابه  pes مهم باشد نتایج بازی است که علاوه بر وابسته بودن به میزان مهارت گیمر به هوش مصنوعی بازکنان و به خصوص داور بستگی دارد. شاید بار ها در طول بازی با قضاوت هایی مواجه شده باشید که باعث خنده شما شده. بعنوان مثال کارت های قرمز که ممکن است بی دلیل بازی را خراب کند. به همین دلیل در این نسخه هوش مصنوعی کاراکتر ها بسیار پیشرفته تر شده و کاربر می تواند لذت بیشتری را از مهارت های خود در بازی ببرد. علاوه بر آن شکل حرکات بازیکنان مختلف منحصر به فرد طراحی شده و این درمورد تیم ها نیز صدق می کند. به این ترتیب برای هر تیم سبک بازی متفاوتی جواب می دهد! در مجموع می توان گفت اگر از جمله طرفداران بازی های سبک فوتبال هستید ، بازی PES2018 یکی از بهترین گزینه هاست. برای مشاهده سایر مطالب مرتبط روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره بازی ps4 در کرج

اجاره بازی ps4 تهران

اجاره کنسول ps4 در تهران

اجاره کنسول ps4

اجاره ps4 در تهران

اجاره بازی ps4 در تهران

اجاره کنسول

اجاره بازی پلی استیشن ۴

اجاره کنسول بازی

کرایه بازی های ps4 در تهران

 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ps4

کرایه ps4
کسنول PlayStation 4)PS4) یک سری از کنسول های بازی ویدئویی نسل هشتم است که توسط Sony Interactive Entertainment توسعه داده شده است.

اجاره پلی استیشن 4 در تبریز

اجاره پلی استیشن 4 در تبریز
از جمله مشکلاتی که ذهن بسیاری از خانواده ها را درگیر خود کرده است این می باشد که فرزندان آن ها بیشتر وقت خود را صرف انجام ...