اجاره لپ تاپ اپل

اجاره لپ تاپ اپل با قیمت مناسب

به منظور اجاره لپ تاپ اپل به بخش اجاره لپ تاپ در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

کمپانی اپل به تولید محصولات با کیفیت شناخته شده است و در این بین لپ تاب های این برند از محبوب ترین محصولات آن هستند. اما قیمت بالای این محصول بسیاری را از خرید آن منصرف کرده است. کلاب رنتر با هدف کسب رضایت مشتری ، اقدام به تهیه تعدادی لپ تاب اپل برای اجاره کرده است. 

چرا اجاره لپ تاب؟

مشتریان اصلی اجاره لپ تاب شرکت های نرم افزاری هستند که برای نمایش محصولات خود در نمایشگاه نیاز به تهیه تعدادی لپ تاب برای مدت زمان کوتاه دارند. از آن جایی که تهیه تعدادی لپ تاب برای چند روز استفاده مناسب نیست، بسیاری از شرکت ها تصمیم می‌گیرند تا با اجاره لپ تاب نیاز های خود را برطرف نمایند. بسیاری از لپ تاب هایی که در نمایشگاه مشاهده می‌کنید، لپ تاب های اجاره ای هستند.

گروه دوم از مشتریان اجاره لپ تاب برنامه نویسانی هستند که می‌خواهند محصول نرم افزاری را روی سیستم عامل مک تست کنند. خرید چندین لپ تاب صرفا جهت تست نرم افزار به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست. به همین جهت مناسب ترین گزینه برای این افراد اجاره لپ تاب است. مک بوک های موجود در کلاب رنتر به خوبی می‌تواند نیاز های مشتریان را به خوبی برآورده سازد. 

شرایط اجاره لپ تاب

فرآیند اجاره لپ تاب از کلاب رنتر بسیار ساده است. کافی است در سایت ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. همکاران واحد پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند تا زمان دقیق دریافت کالا را با شما هماهنگ نمایند. در هنگام تحویل کالا یک کارت شناسایی معتبر به عنوان ضمانت از شما دریافت می‌شود و تا زمان بازگشت کالا به صورت امانت نزد واحد مدارک می‌ماند. 

در زمان تحویل کالا تست سلامت برای شما انجام می‌شود و در صورت خرابی کالا مرجوع شده و با کالای سالم تعویض می‌گردد. در صورتی که در حین استفاده شما کالا دچار مشکل شود مسئولیت آن تماما برعهده مشتری است و باید پس از تعمیر کالا آن را عودت دهید. 

اجاره مک بوک - کلاب رنتر

چرا اجاره لپ تاب اپل؟

اپل یکی از بزرگترین کمپانی ها در ساخت وسایل دیجیتال میباشد ، محصولات این کمپانی چه در بخش گوشی و چه در لپ تاپ همواره یکی از بهترین ها در بازار می باشد ما در اینجا قصد داریم بهترین مک بوک های این کمپانی را به شما معرفی کنیم.

از جمله لپ تاپ های این کمپانی مک بوک 13 اینچی pro 2017 می باشد ، پردازشگر این لپ تاپ دو هسته ای از نوع Corei5-i7 می باشد کارت گرافیک این لپ تاپ Irish Plus Graphics640-650 است ، صفحه نمایش این دستگاه 13.3 اینچ می باشد رزولوشن آن 2560 در 1600 پیکسل است ، حافظه داخلی آن 256 گیگابایت الی 1 ترابایت است ، از جمله نکات مثبت در این مک بوک پردازشگر قوی نسبت به نسل های قبلی است ، همچنین حافظه رم آن نیز بیشتر است ، این مک بوک با نوار لمسی بحث برانگیزش و برخی از ویژگی های قدرتمندش بسیار کارآمد عمل می کند.

اجاره لپ تاب اپل - کلاب رنتر

مک بوک 12 اینچی 2015 دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و عملکرد آن نیز خوب می باشد ، پردازشگر دو هسته ای آن از نوع اینتل Core m3-Corem7 میباشد حافظه رم این مک بوک 8 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 256 تا 512 گیگابایت است ، صفحه نمایش 12 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 2304 در 1440 پیکسل است در مورد صفحه کلید نیز می توان گفت که اپل تمام کلیدها را مجددا طراحی کرده است تا اولا نازکتر باشد ثانیا در حین لمس قابلیت ارتجاعی بیشتری داشته باشد این پردازشگر برای کارهای معمولی چون مشاهده فیلم و فتوشاپ بسیار قوی است.

مک بوک 15 پرو

مک بوک 15 اینچی pro 2016 دارای پردازشگر 4 هسته ای از نوع اینتل Core i7 می باشد ، حافظه رم آن 16 گیگابایت است صفحه نمایش 15.4 اینچی آن دارای رزولوشن 2880 در 1880 پیکسل است و از حافظه داخلی آن 256 گیگابایت الی 1 ترابایت بهره میبرد.

لب تاپ اپل یا مک بوک اپل یکی دیگر از محصولات خوب کمپانی اپل است که برای مشتریان اش طراحی و روانه باز کرده است. نوع حافظه‌های مک بوک اپل معمولا از استاندارد SSD استفاده می‌کند و خودش سرعت دستگاه را به شدت افزایش می‌دهد ، به همین خاطر این دستگاه طرفداران ویژه ای دارد.

بخش پردازه‌های دستورات کاربران در مک بوک اپل توسط سی پی یو‌های قدرتمند و مستحکم اینتل صورت می‌پذیرد ارتباط این دستگاه‌ها معمولا از طریق بلوتوث و یا شبکه است و خیلی از این دستگاه‌ها دارای خروجی USB نیستند. این که چرا اپل همیشه امکانات عمومی مانند اشتراک گذاری فایل مانند عملی که در جاوا و اندروید وجود دارد را در گوشی‌هایش حذف کرده است یا درگاه یو اس بی که در ویندوز و سایر سیستم های عامل فعال است را در مک بوک اپل حذف کرده اند و به نوعی این مشکلات همواره سوالی است که هنوز جواب روشن و قانع کننده‌ای به آن داده نشده است.

تنها دلیل این اتفاقات و تصمیمات از سوی اپل برای مصرف کننده‌های محصولاتش این است که این شرکت می خواهد همواره خاص بودن و یکه تاز بودن خود را به اثبات برساند. البته همیشه این خاص بودن به نفع مصرف کنندگان نیست ، محدودیت‌های پیش آمده برای مصرف‌کنندگان عاملی است که همیشه مشتریان را محدود می نماید نه تولید کنندگان را.

این عامل شاید از نظر امنیتی اتفاقی جالبی باشد اما در مثلث امنیت جدا از ایمن سازی ضلع دیگری به نام قابلیت دسترسی نیز وجود دارد که اپل با حذف این ضلع در بسیاری از موارد مشتریان خود را دچار محرومیت استفاده قرار داده است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، جهت اجاره لپ تاپ اپل می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کارت حافظه

اجاره کارت حافظه
اجاره انواع کارت حافظه برای دوربین عکاسی و فیلمبرداری

اجاره وسایل دیجیتال

اجاره وسایل دیجیتال
وسایل دیجیتال مدل ها و نوع های مختلفی برای استفاده های مختلف دارد که افراد زیادی از این وسایل دیجیتال استفاده های مختلف و زیادی می کنند .