تلویزیون شهری چیست

اجاره تلویزیون شهری با کارت ملی

برای اجاره تلویزیون شهری در غرب تهران به بخش کرایه تلویزیون شهری در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در گذشته سطح شهرها پر بود از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی که هر کدام کالای خاصی را معرفی می کردند با گذشت زمان شاهد تغییرات زیادی در حوزه تبلیغات می باشیم ، تبلیغات در عصر حاضر یک کار تخصصی می باشد که برای موفق عمل کردن باید از ابزار نوینی استفاده کند همچنین قبل از هر گونه تبلیغی باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا تبلیغات شما اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

تبلیغات محیطی از زمان های گذشته توانسته است ابزار موثری برای افزایش فروش کالاها باشد ، شرکت های مختلف با آگاهی از این مطلب به طور گسترده از تبلیغات محیطی استفاده می کنند تا بتوانند میزان فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

یکی از ابزار مهمی که در تبلیغات محیطی به طور گسترده استفاده می شود نمایشگرهای بزرگ می باشند ، این نمایشگرها در سطح شهرهای بزرگ نصب میشوند و قادر به نمایش تصاویری با کیفیت عالی می باشند شما با دیدن این صفحه نمایشگرها می توانید احساس کنید که تصاویر زنده ای را می بینید.

تلویزیون شهری به تابلوهای بزرگی گفته می شود که در سطح اتوبان ها و بزرگراه ها نصب می شود این صفحه نمایشگرها قادر هستند تصاویر رنگی را نمایش دهند.حتما نمونه هایی از تلویزیون های شهری را در بزرگراه ها و مراکز پر رفت و آمد شهری دیده اید. تلویزیون های شهری روی پایه های مخصوص در حاشیه بزرگراه ها و خیابان های پر رفت و آمد، روی بدنه برج های بلند و همچنین ساختمان های تجاری نصب می کنند. سطح تهران پر است از تلویزیون های شهری که شب های شهر را با نور خود روشن و زنده نگه می دارند.

ساختار تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری از کابینت ها ساخته می شود کابینت ها نیز از کنار هم قرار گرفتن ماژول ها به وجود می آید و ماژول ها بلوک های مستطیلی شکلی هستند که کابینت ها را می سازند.ماژول ها خود از تعدادی پیکسل تشکیل شده اند. هر پیکسل می تواند رنگ مشخصی به خود بگیرد و در نهایت از کنار هم قرار گرفتن پیکسل ها تصاویر ساخته می شود. هر چه تعداد پیکسل های تلویزیون شهری بیشتر باشد کیفیت تصویر بالاتر است. تعداد رنگ هایی که هر پیکسل می تواند داشته باشد به نوع تلویزیون بستگی دارد. برخی از تلویزیون ها تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی می کنند. 

تلویزویون های شهری قابلیت کنترل از راه دور را دارند و جعبه کامپیوتر کوچکی در آن ها نصب شده است که امکان ارتباط و مدیریت را فراهم می کند. در کنار تمامی این مسائل تلویزیون های شهری خارج از سالن از پردازنده تصویر قدرتمندی بهره مند هستند که نور نمایشگر را با توجه به نور محیط تنظیم کی کند تا وضوح تصویر بالاتری را در هر ساعتی از شبانه روز داشته باشیم. تلویزیون های شهری را می توان نمونه ای موفق از تکنولوژی و بازاریابی دانست که بسیار مورد استقبال کمپانی های بزرگ قرار گرفته است.

از نظر کاربردی تلویزیون های شهری به تلویزیون های indoor و outdoor تقسیم می شوند ، تلویزیون های indoor در داخل سالن ها و استادیوم ها استفاده می شوند. تلویزیون های شهری خارج از سالن هم همانطور که از نامش پیدا است در سطح شهر نصب می شوند

تصاویر منتشر شده از این تلویزیون های از طریق نور چراغ های ال ای دی ساخته می شود و مانند تلویزیون های ساده از پیکسل خبری نیست.

بزرگترین مزیت تلویزیون های شهری این است که در ابعاد و سایز محدودیتی ندارند و می توانند نمای یک ساختمان را تبدیل به نمایشگر کنند.

این تلویزیون ها از ماژول هایی تشکیل شده اند که از اتصال آن ها به یکدیگر صفحه نمایش تلویزیون شهری شکل می گیرد و هرچه تعداد ماژول بیشتری به هم متصل شود، صفحه نمایش تلویزیون شهری بزرگتر می شود.

برای اجاره تلویزیون شهری در غرب تهران به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید این سایت بزرگترین سایت اجاره آنلاین در سطح کشور است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دیتا پروژکتور

اجاره دیتا پروژکتور
ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور ابزاری کارآمد برای ارائه تصاویر و اطلاعات چند رسانه ای است.

کرایه باند و اکو در کرج

کرایه باند و اکو در کرج
باند و اکو را می توانید برای مراسم ها جشن ها و در زمان شرکت در نمایشگاه ها برای پخش فایل های صوتی خود استفاده نمایید با باند و اکو می توانید ...