اجاره میز تاچ

اجاره میز تاچ برای جلسه

اجاره میز می توانید از طریق بخش اجاره میز و صندلی مراجعه و محصولات مورد نظر خود اجاره نمایید.

اجاره میز تاچ یکی از جدیدترین محصولات که دارای حافظه داخلی است و می تواند در زمان ارائه یک مطلب در یک گرد همایی یا همایش و یا جلسه به صورت یک میز تعاملی عمل نموده و شما را در زمان ارائه مطالب مورد نظرتان یاری رساند این میز دارای صفحه نمایشگر لمسی است و می تواند از آن به عنوان یکی از جدیدترین ابزار های ارائه در جلسات نام برد شکل ساختاری میز ها به سه صورت میز فلت یا صاف است که این میز به عنوان قرار گیری و تسلط جمعی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دومی که این میز ها دارد به صورت میز های نقشه کشی معروف است و دارای شیب مناسب اما با زاویه نمایش است این نمونه میزها جایگزین تریبون های نسل گذشته شده است و در بسیاری از جلسات سخنرانی یا همایشی می توان از آن به جای تریبون استفاده نموده و علاوه بر این دیگر نیاز به استفاده از دستگاه نیست و دارای خروجی است و به طور مستقیم با ویدئو پروژکتور می توانید فایل را به نمایش در بیاورید.

استفاده و اجاره میز تاچ می تواند ساختار بسیار متفاوت و زیبایی به شما برای پیاده سازی دهید نمونه سومی که این میز های تاچ دارند میز های تاچ کیوسکی است که در صفحه نمایش آن به صورت یک صفحه عمودی است این صفحه نمایش ها معمولا برای اطلاع رسانی و یا انتخاب از میان گزینه های بلند مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد تا کسی که پشت میز قرار می گیرد تنوع بالا انتخاب داشته باشد و به سادگی بتواند در میان منو ها و گزینه هایی که از پیش انتخاب شده است بچرخد و این گردش باعث رسیدن به مقصد مورد نیاز او شود.

ویژگی های میز تاچ

میز های لمسی یا میز تاچ نوع پیشرفته ای از استند های لمسی است که کاربرد بسیاری در نمایشگاه های مختلفی دارد. بدنه میز تاچ از آلومینیوم، آهن گالوانیزه و شیشه تشکیل شده است و علاوه بر حفظ شفافیت تصویر مقاومت خوبی در برابر ضربه، رطوبت و گرد و غبار دارد. استفاده از میز تاچ بسیار ساده است و رابط کاربری آن بسیار کاربر پسند است. از آن جایی که غرفه های نمایشگاهی با محدودیت فضا موجه هستند و جا به جایی اجتناب ناپذیر است قابلیت جا به جایی برای میز تاچ بسیار اهمیت دارد و وجود این ویژگی در محصولات بسیار اهمیت دارد.

از دیگر ویژگی های قابل توجهی که در میز تاچ به چشم می خورد، وجود پردازنده تصویر قدرتمند است که تصاویر بسیار با کیفیتی را در اختیار شما قرار داده است. از آن جایی که اجاره میز تاچ همراه با نصب نرم افزار های تخصصی همراه است پردازنده همراه با رم داخلی قوی از ملزومات است.

معمولا این میز ها می توانید به صورت پرینت یا به صورت یک فایل خروجی آن چه شما انجام داده اید را در اختیار شما قرار دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کانتر نمایشگاهی در شیراز

اجاره کانتر نمایشگاهی در شیراز
جهت اجاره میز کانتر نمایشگاهی و انواع تجهیزات نمایشگاهی در شیراز می توانید درخواست خود را در کلاب رنتر ثبت نمایید

اجاره تبلت کرج

اجاره تبلت کرج
موضوع بحث اصلی این بلاگ شرایط اجاره تبلت در کرج و همچنین معرفی مراکز اجاره تبلت در کرج است