کرایه تلویزیون شهری تهران

تلویزیون شهری در همه نقاط تهران

کرایه تلویزیون شهری تهران از بخش اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است .

تلویزیون های شهری در واقع به تابلوهای بزرگی گفته می شود که معمولا در کنار چهار راه ها،جاده ها،بزرگراه ها واستادیوم های بزرگ بر روی دکل های بزرگی نصب می شود و به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدیویی را پخش می کند.

تلویزیون های شهری در اندازه های مختلفی وجود دارد ، با استفاده از این وسایل می توان بهترین روش تبلیغاتی را در مکان های مختلف به کار گرفت  که  هر شرکت یا سازمانی  می تواند با روش خاص خود این روش های تبلیغاتی را انجام دهد .

در واقع استفاده از این کالاها برای مصارف گوناگون می باشد ، به طور مثال امروزه برای تبلیغات کمتر شاهد استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی قدیمی می باشیم و به جای آن از صفحه نمایشگرهای بزرگی استفاده می شود که هر بیننده را به سمت خود جذب می کند.

تلویزیون های شهری از کنارهم قرار گرفتن بلوک هایی تشکیل می شود که هریک از این بلوک ها نیز از اجزاء کوچکتری به نام ماژول تشکیل می شود.

ماژول ها بلوک های مربع یا مستطیل شکلی می باشند که با کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی از آن ها کابینت ها ساخته می شود ، در تلویزیون های شهری معمولا برای تولید رنگ ها از ترکیب رنگ سه یا چهار ال ای دی با رنگ های اصلی قرمز،آبی و سبز استفاده می شود ، هر پیکسل در تلویزیون های رنگی شامل سه یا چهار LED با رنگ های اصلی می باشد.

استفاده از محیط بیرون برای تبلیغات یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی می باشد که از آن جمله می توان به استفاده از تلویزیون های شهری در محیط بیرون اشاره کرد ، یکی از مزایای این نوع تبلیغات که سبب برتری آن نسبت به سایر رسانه های تبلیغی می شود این است که مخاطب ناگزیر می شود که آن را ببیند در واقع مخاطب نمی تواند چشم های خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، شما می توانید برای مشاهده و ثبت سفارش خود به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ، همچنین جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

باند فلش خور در تهران

باند فلش خور در تهران
دسترسی آسان یکی از مهم ترین مسائلی است که در طراحی تجهیزات امروز همواره مد نظر تولید کنندگان است شما می توانید به راحتی با داشتن یک USB آهنگ یا ...

نحوه عملکرد ویدئو پروژکتورها

نحوه عملکرد ویدئو پروژکتورها
اجاره ویدئو پروژکتور و شناخت این وسیله اجاره ویدئو پروژکتور می توانید از طریق لینک بخش صوتی تصویری و یا مستقیما ...