اجاره به شرط تملیک لپ تاپ ،تبلت، موبایل

خرید اقساطی لپ تاپ ، تبلت و موبایل در تهران و شهرستان ها

برای خرید اقساطی لپ تاپ، تبلت و موبایل در تهران و شهرستان ها به بخش خرید اقساطی وسایل دیجیتال مراجعه نمایید. 


همانطور که شما می دانید هنگام خرید یک لپ تاپ باید دقت کنید که این وسیله را برای چه نوع کاری می خواهید، شما باید با توجه به نوع کاری که می خواهید انجام دهید لپ تاپ مورد نظر را انتخاب کنید. نکته دیگری که هنگام خرید یک لپ تاپ باید به آن توجه کنید مقدار هزینه ای است که هنگام خرید لپ تاپ باید بپردازید. یعنی شما براساس بودجه خود باید سعی کنید لپ تاپی را انتخاب کنید که هم بسته به نوع کار شما کارآمد باشد هم آنقدر گران نباشد که شما نتوانید از پس هزینه آن بربیایید.

پردازنده یا CPU قطعه ای در کامپیوترها می باشد که سرعت عملکرد نرم افزارها را افزایش می دهد و کلا هر آن چیزی که ما از کامپیوترها می خواهیم فراهم می آورد. هر ساله پردازنده ها سریع تر می شوند. این پردازنده ها از دو هسته ای گرفته تا پردازنده های چهار هسته ای که کماکان در حال گسترش می باشند.

نکته دیگری که شما در انتخاب لپ تاپ باید به آن توجه کنید این است که دلیل اصلی کار آمدی لپ تاپ ها قابل حمل بودن آنهاست از جمله نکات مهمی که در انتخاب لپ تاپ ها شما باید به آن توجه کنید باتری لپ تاپ ها می باشد ، با توجه به اینکه لپ تاپ ها جزء وسایلی هستند که به نقاط مختلف برده می شوند باید طول عمر باتری آن ها به اندازه کافی خوب باشد.

نکته دیگر وزن لپ تاپ ها می باشد همانطور که می دانید سنگینی لپ تاپ ها از قابل حمل بودن آن می کاهد ، بسیاری از شرکت ها برای حل این مشکل بطور مثال با حذف دیسک درایو از وزن آن کاسته اند.

نکته مهم دیگر حافظه می باشد یا همان حافظه رم ، که هرچه قدر بیشتر باشد می توان برنامه های بیشتری را اجرا کرد مثلا برای اجرای ویندوز7 حداقل به چهار گیگ رم نیاز دارید.

کلاب رنتر پیشگام در اجاره کالا است شما برای سفارش کالا می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. همچنین جهت پرسش و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی موبایل دراصفهان

فروش اقساطی گوشی موبایل دراصفهان
همانطور که می دانید سامسونگ عرضه کننده نسل های مختلف گوشی با قابلیت های متفاوت است به گونه ای که ما امروزه شاهدیم این کمپانی ...

فروش اقساطی موبایل در تبریز

فروش اقساطی موبایل در تبریز
همانطور که می دانید تمام خریداران قدرت خرید گوشی هایی با کیفیت بالایی را ندارند و بسیاری از شرکت های بزرگ دوست ندارند که این نوع ...