اجاره دسته ps4

اجاره دسته پلی استیشن و ایکس باکس

برای اجاره دسته ps4 به بخش بازی و سرگرمی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

امروزه بازی های کامپیوتری توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان سنین مختلف پیدا کنند اکثر افراد جوان به نوعی درگیر این بازی ها می باشند از طرف دیگر بسیاری از خانواده ها نگران آثار زیان آور کنسول های بازی هستند برای حل این مشکل ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم با اجاره کنسول بازی و لوازم جانبی آن مثل دسته پلی استیشن دیگر لازم نیست که نگران باشید که فرزندتان وقت زیادی را صرف بازی کامپیوتری می کند با این کار شما می توانید زمان را مدیریت کنید.

چهارمین نسخه از کنترلرهای پلی استیشن Dual shock 4 نامیده می شود ، این دسته یکی از بهترین طراحی های شرکت سونی است دو نسخه از این وسیله به رنگ های آبی و قرمز در سال 2013 رونمایی شد این وسیله از صفحه لمس خازنی , حرکت سنج ارتقاء یافته , بلندگوی مجزا و ... بهره می برد. همچنین دارای دکمه اشتراک گذاری است که به کاربر اجازه می دهد به ضبط و آپلود ویدئو در وب بپردازد وقتی شما این دکمه را انتخاب می کنید می توانید تصویر و یا ویدئو خود را به اشتراک بگذارید.

این دسته دارای صفحه لمسی است که در جلوی آن قرار گرفته است این صفحه خازنی دارای قابلیت کلیک بر روی دو نقطه با رزولوشن 1920 در 200 است قابلیت این صفحه در بین بازی های مختلف متفاوت است شما می توانید زوم کنید ضربه سریع بزنید و با این پد لمسی حرکت کنید.

دسته پلی استیشن 4 دارای نوار رنگی است که موقعیت بازیکنان را نشان می دهد اگر دسته شما به موارد مختلف قطع شد و نوار به رنگ سفید درآمد برای مدت 15 ثانیه دکمه PS را گرفته تا دسته ریست شود.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد راغب به انجام بازی های پلی استیشن می باشند برای استفاده از لوازم جانبی آن نظیر دسته PS4 می توانید اقدام به اجاره آن کنید.

کلاب رنتر یک سایت آنلاین اجاره کالا است. شما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر انواع کنسول بازی و دسته PS4 را اجاره کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون سامسونگ و ال جی

اجاره تلویزیون سامسونگ و ال جی
برند های مختلفی و مشهوری اقدام به تولید تلویزیون هایی با امکانات روز دنیای دیجیتال می کنند که برند های سامسونگ و ال جی نسبت به سایرین...

اجاره ویدئو پروژکتور در همایش ها

اجاره ویدئو پروژکتور در همایش ها
پروژکتورها از نظر میزان روشنایی در طیف وسیعی قرار دارند هر چه میزان روشنایی پروژکتورها بیشتر باشد شما به پول بیشتری برای خرید ویدئو پروژکتورها ...