کرایه کلمن در تهران

وقتی صحبت از کرایه کلمن به میان می آید همه تصور می کنند که منظور ما کلمن های پلاستیکی قدیمی است که برای خنک نگه داشتن آب در مسافرت ها استفاده می شد. همان کلمن های آبی و یا قرمز با یک لیوان پلاستیکی بر روی درش که سهم مشنترک چندین نفر بود. اما این کلمن اکنون خاطره ای بیش نیست و حتی تصور کرایه چنین کلمنی خنده دار است. در اصل منظور از کرایه کلمن، ظروف شیشه ای بزرگی است که در مهمانی ها برای سرو نوشیدنی های خنک مانند شربت از آن استفاده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع کلمن شیشه ای و کاربرد های آن بپردازیم.

اجاره کلمن شیشه ای - کلاب رنتر

کرایه انواع کلمن شیشه ای

کلمن های شیشه ای چند سالی است که جای خود را در مهمانی ها و مجالس باز کرده اند. با تنوع بالایی که این روزها در نوشیدنی های مختلف وجود دارد نیاز به ظرفی برای سرو نوشیدنی احساس می شد و به همین دلیل تقاضا برای اجاره کلمن شیشه ای به شدت بالا رفت. در این شرایط، شرکت های تولیدی شیشه و بلود بخشی از خط تولید خود را به طراحی و تولید کلمن شیشه ای اختصاص دادند. رقابتی شدن بازار منجر به تولید طرح های خلاقانه ای از کلمن های شیشه ای گردید به طوری که امروزه شاهد نمونه های متنوعی از کلمن های شیشه ای در شکل ها و رنگ ها و همچنین گنجایش متفاوت در بازار وجود دارد.

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

با وجود چنین تنوعی انتخاب کلمن مناسب برای اجاره کار دشواری است. در ادامه این مطلب قصد داریم راهنمایی درباره انتخاب کلمن مناسب برای مراسم ارائه دهیم تا انتخاب برای شما ساده تر شود. با توجه به تجربه کاری سایت و میزان اجاره هر نوع از کلمن و همچنین با نظر خواهی از مشتریان کرایه کلمن توانستیم اطلاعاتی درباره ویژگی های مهمی که در اجاره کلمن باید به آن ها توجه داشته باشیم را گردآوری کنیم. شما هم اگر تجربه ای در این زمینه دارید می توانید آن را در همین بخش با ما به اشتراک بگذارید. 

انتخاب کلمن مناسب برای اجاره

یکی از چالش هایی که در برگزاری جشن و مهمانی با آن روبرو هستیم انتخاب کلمن مناسب برای اجاره است. همانطور که پیش از آن ذکر کردیم قصد داریم در این مطلب به معرفی فاکتور های مهم برای انتخاب کلمن مناسب بپردازیم و از منظر مصرف کننده به این موضوع توجه کنیم. این فاکتور ها حاصل تجربه افرادی است که سابقه برگزاری چندین مهمانی بزرگ را داشته اند و تجربیات خود را در اختیار ما قرار داده اند. مهمترین آن ها عبارتند از:

  • گنجایش کلمن

 گنجایش کلمن از مهمترین فاکتور هایی است که هنگام اجاره کلمن باید به آن توجه داشته باشیم. هر چه گنجایش کلمن بیشتر باشد شما می توانید پذیرای مهمانان بیشتری باشید. البته این موضوع هم در نظر داشته باشید که کلمن هایی با گنجایش بیشتر فضای بیشتری اشغال می کنند، وزن بیشتری دارند و  از آن مهمتر اینکه نوشیدنی را برای مدت کوتاه تری خنک نگه می دارند. طبق تجربه مصرف کنندگان بهترین کلمن برای اجاره، کلمن هایی با گنجایش 4 تا 6 لیتر هستند

  • جنس بدنه کلمن

جنس بدنه کلمن علاوه بر تاثیری که در زیبایی ظاهری کلمن دارد می تواند در حفظ دمای محتوایات کلمن و همچنین شستشوی آن هم موثر باشد. کلمن های شیشه ای شفاف ظاهر زیبایی دارند و برای نگهداری نوشیدنی های رنگارنگ انتخاب مناسبی به شمار می روند اما شفافیت شیشه باعث جذب بیشتر گرما از محیط و در نتیجه کاهش مدت زمان خنک ماندن نوشیدنی می شود. به اعتقاد مصرف کنندگان شیشه های طرح بلور و کریستال بهترین ها در اجاره کلمن هستند.

  • شکل ظاهری کلمن

کلمن های موجود در بازار کرایه کلمن از نظر شکل ظاهری بسیار متنوع هستند. از کلمن های مکعب مستطیل گرفته تا کلمن های مخروطی و استوانه ای. در این بین کلمن هایی که لبه های تیز دارند برای مجالسی که کودکان در آن حضور دارند مناسب نیست. این کلمن ها به خوبی تمامی محتویات را تخلیه نمی کنند و بخشی از مایعات در گوشه ها باقی می ماند. شستشوی این نوع کلمن هم دشواری های خاص خود را دارد. به انتخاب مصرف کنندگان، مناسب ترین شکل اجاره کلمن، نمونه های بیضی مانند بدون گوشه است.

اجاره کلمن شیشه ای استوانه ای - کلاب رنتر

شرایط اجاره کلمن 

کلاب رنتر مرکز اجاره ظروف مجالس با توجه به نیاز مشتریان خود اقدام به تهیه تعدادی کلمن شیشه ای در شکل ها و اندازه های مختلف نموده است. شما می توانید با مراجعه به بخش اجاره کلمن شیشه ای محصولات موجود را مشاهده و از همان بخش کلمن مورد نیاز خود را سفارش دهید. کلیه سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و محصولات به دست مشتریان خواهد رسید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره میز و صندلی

قیمت اجاره میز و صندلی
اجاره میز و صندلی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات یک مراسم شناخته می شود که سبب زیبایی و همچنین راحتی ...

اجاره لوازم جشن تولد کودک

اجاره لوازم جشن تولد کودک
تولد یکی از بهترین و مهم ترین روز های زندگی هر فردی، به خصوص کودکان است. هر کودکی، روز تولد خود را یکی از بهترین روز های زندگی خود می داند...