کرایه ps4 در اصفهان

کرایه کنسول بازی ps4 در اصفهان

به منظور کرایه ps4 در اصفهان به بخش اجاره کنسول بازی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

از جمله دستاوردهای شرکت ها و کمپانی ها ساختن وسایل جدید برای اجرای بازی ها می باشد ، این وسایل توانستند رضایت بسیاری از گیمرهای حرفه ای را برآورده کنند زیرا قابلیت اجرای بازی هایی با کیفیت بالا را دارند به گونه ای که هنگام بازی شما می توانید تصور کنید که در داخل صحنه بازی قرار دارید و به نوعی جزء بازی شده اید اگر شما به تازگی پلی استیشن 4 را خریداری نموده باشید امکان دارد که تا حدی با قابلیت ها و امکانات این کنسول نا آشنا باشید، ولی به هیچ وجه نگران این موضوع نباشید.

مدیریت زمان بازی از جمله قابلیت های پلی استیشن 4 است با این ویژگی شما می توانید زمان بازی ها را محدود کنید با رفتن به قسمت Setting و سپس Family Management نام های کاربری اعضای خانواده به نمایش می آید در کنار هر نام کاربری می توانید زمان صرف شده برای اجرای بازی را مشاهده کنید.

در هنگام نزدیک شدن به پایان بازی نوتیفیکیشنی به نمایش می آید تا کاربر با مشاهده آن بازی خود را ذخیره کند. قابل ذکر است که شما با استفاده از گوشی یا کامپیوتر خود نیز می توانید این قابلیت را تنظیم کنید.

پلی استیشن دارای منوی جذابی است اما با بالا رفتن تعداد بازی و فایل ها پیدا کردن بازی مورد نظر سخت می شود برای سازمان دهی بازی های خود می توانید ابتدا آن ها را انتخاب کنید و سپس گزینه Options را انتخاب کنید در آخر نیز با انتخاب گزینه Add to Folder می توانید پوشه جدیدی ایجاد کنید که بازی ها در آن قرار می گیرند.

در کنترلرها شما با فشردن دکمه Share می توانید ویدیوها و تصاویر را به اشتراک بگذارید البته می توان از دکمه دیگری نیز برای این کار استفاده کرد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اختصاصی اجاره کالا است که امکان کرایه ps4 در اصفهان را فراهم آورده است به منظور اجاره پلی استیشن می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه کنسول ps4 در کرج

کرایه کنسول ps4 در کرج
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول ps4 مراجعه کنید. ساختار PS4 مانند کامپیوتر از استاندارد‌های پردازشی داده ...

کرایه بازی ایکس باکس وان

کرایه بازی ایکس باکس وان
بازی های کامپیوتری به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های عصر حاضر شناخته شده است و در طول چند سال اخیر ا گسترش دستگاه ایکس باکس وان ...