تقویم نمایشگاهی مشهد

نمایشگاهی های مشهد 

همان طور که می دانید در مشهد نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که هر کدام برای شرکت ها و اشخاص مختلفی اهمیت دارد برای همین نیز دانستن زمان دقیق برگزاری نمایشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.با نگاه به جدول زیر می توانید زمان نمایشگاه هایی که قرار است در مشهد برپا شود را مشاهده خواهید کرد.



همان طور که مشاهده کردید در مشهد مقدس نمایشگاه های داخلی و همچنین نمایشگاه های بین المللی زیادی قرار است برگزار شود که به احتمال زیاد  بازدید کنندگان زیادی خواهند داشت دلیل آن هم جمعیت بالای مشهد مقدس است که حدودا 3 میلیون نفر جمعیت دارد که این فرصتی عالی برای کسانی است که می خواهند در یک نمایشگاه موفق شرکت کنند است .

محل برگزاری نمایشگاه های مشهد

شهر مشهد با مساحت 328 کیلومتر مربع جزء بزرگترین شهر های ایران است. و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن بزرگترین شهر شرق ایران لقب گرفته است. مشهد با جمعیت 4 میلیون نفری خود شهر پر جمعیتی به شمار می‌آید. شهر مشهد به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و از همه مهمتر حرم امام رضا، پذیرای مسافران بسیاری در طول سال است. 

نمایشگاه های شهر مشهد عموما در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد واقع در بلوار وکیل آباد برگزار می‌شود. اما برخی از نمایشگاه های فصلی و محلی در بوستان های بزرگ شهر برگزار می‌‍شود و فرصت برای مشهدی هاست تا در سری به این نمایشگاه ها بزنند و از جدیدترین محصولات دیدن نمایند. 

محل دائمی نمایشگاه های شهر مشهد با فضایی به مساحت 550 متر مربع میزبان نمایشگاه های متعددی در سال است. آمارها بیان می‌کنند در طول سال بالغ بر دو میلیون بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن می‌کنند. این مجموعه از چندین سالن نمایشگاهی مسقف تشکیل شده است. هر کدام از سالن ها به نام یکی از شعرای مشهور این شهر نامگذاری شده است. این موضوع بیانگر ذوق هنری و فرهنگی این موسسه است.  هتلی در محوطه نمایشگاه برای پذیرایی از بازدید کنندگان ساخته شده است و اقامت در این هتل با به روز ترین استاندارهای جهانی برای بازدید کنندگانی که از خارج از مشهد به این شهر می‌آیند، تجربه لذت بخشی است.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی از صفحه اجاره تجهیزات نمایشگاهی دیدن کنید .

از دیگر امکانات این نمایشگاه می‌توان به باغ گیاهان دارویی و سالن ورزشی اشاره کرد. به طور کلی محل دائمی نمایشگاه های مشهد فرصت مناسبی برای حضور حرفه‌ای در نمایشگاه را در اختیار صاحبین کسب و کار ها قرار می‌دهد. 

سایر بلاگ های مرتبط

سازه های غرفه سازی

سازه های غرفه سازی
سازه های غرفه سازی یکی از مهمترین بخش هایی است که در نمایشگاه ها استفاده می شود در غرفه سازی مدرن سازه ها نقش بسیار مهمی دارند به طوری که اصل بر ...

الکامپ فرصتی برای شناخته شدن

الکامپ فرصتی برای شناخته شدن
در این مطلب به بررسی فرصت هایی که نمایشگاه الکامپ در اختیار صاحبین کسب و کار ها قرار می‌دهد، می پردازیم