کرایه lcd

کرایه تلویزیون lcd

کرایه lcd از بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

Lcd بر گرفته از سه واژه Liquid Crystal Displayمی باشد که به معنای کریستال مایع است. شیوه تولید نور در این تلویزیون نسبت به نسل های قبلی خود متفاوت بود ، و شاهد آن هستیم که هرچه تکنولوژی مورد استفاده در تلویزیون ها بیشتر رشد می کند شیوه نوردهی و حتی مابقی ویژیگی ها بهبود می یابد.

مولکول های مایع ماده ای رسانا و شفاف می باشد که بین دو لایه شیشه ای وجود دارند و می توانند به هر طرف حرکت کنند. این ماده بسیار حساس به حرارت است به این معنی که پس از حرارت به صورت مایع در می آید و حرکت می کند همچنین در زمانی که سرد است به حالت اولیه خود باز می گردد.

اساس این تکنولوژی بر پایه جابجایی الکترون ها و حفره ها می باشد. میان این دو لایه شیشه ای میدان الکتریکی وجود دارد که به وسیله لایه ارگانیک اثر آن نورانی می شود.

در این تکنولوژی از لامپ نئون برای نور پس زمینه استفاده می شود . عمر این لامپ ها به طور مفید 50000 ساعت می باشد.و پس از گذشت این زمان امکان سوختن و تعویض این لامپ وجود دارد.

به طور معمول نوع تکنولوژی صفحه نمایش در ال سی دی ها TFT می باشد که به معنای ترانزیسنور فیلم نازک است ، به طورریکه هر پیکسل یک ترانزیستور لایه نازک دارد.

رزولوشن این نوع از تلویزیون ها در ابتدا VGA بود و با وضوح تصویر 480*640  ولی با رشد چشمگیر این نسل به HDTV تغییر کرد که وضوح تصویر آن 1080* 1920 پیکسل می باشد.

کلاب رنتر به عنوان یک سایت اجاره کالا می باشد. اگر قصد اجاره کالا را داشته باشید می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سفارش خود را ثبت کنید و کالای مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش شما با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دوربین عکاسی در مشهد

اجاره دوربین عکاسی در مشهد
ویژگی‌هایی مانند حالت‌های مختلف عکاسی، White balance و I.S.O از جمله ویژگی هایی است است که معمولا در انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال مشابه است

کرایه تلویزیون lcd

کرایه تلویزیون lcd
Lcd از عبارت ( Liquid Crystal Display ) تشکیل شده است که به معنای صفحه نمایش کریستال مایع می باشد. مولکول های مایع بر عکس جامدات به هر طرف که ...