فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی گوشی های ال جی و سامسونگ

فروش اقساطی گوشی از بخش گوشی های قسطی سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

کمپانی ال جی یکی از کمپانی های معروف در ساخت وسایل خانگی و وسایل صوتی تصویری می باشد این کمپانی سعی کرده است که موفقیت هایی را در فناوری ساخت گوشی های هوشمند بدست آورد.

البته نباید کمپانی هایی مانند اپل و سامسونگ که در صدر ساخت گوشی های هوشمند هستند نادیده گرفت این کمپانی با ارائه تجهیزات مختلف در نسل جدید گوشی های خود سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد به گونه ای که تا حدی توانسته توقعات را برآورده سازد.

ما قصد داریم گوشی جی 7 تین کیو را به شما معرفی کنیم این گوشی از نظر ظاهری دارای صفحه نمایشگر بدون حاشیه است و یک کلید بزرگ پاور در لبه راست این گوشی وجود دارد همچنین در لبه سمت چپ نیز یک کلید وجود دارد که مربوط به هوش مصنوعی می باشد.

از جمله مشخصات دیگر این گوشی یک حافظه رم 4 گیگا بایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگا بایتی است و همچنین می توان به اسنپدراگون 845 در آن اشاره کرد ، دوربین این محصول جدید به صورت عمودی قرار گرفته است همچنین سنسور اثر انگشت از دکمه پاور آن جدا شده است .

ال جی در صفحه نمایشگر گوشی های خود از پنل ال سی دی استفاده می نماید ، این پنل در واقع بسیار عالی می باشد و می تواند توقع کاربران را برآورده سازد ، ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی آمپر بر ساعت است و امکان استفاده در آن از کارت حافظه تا 400 گیگابایتی وجود دارد..

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید گوشی به صورت قسطی می باشد. جهت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز
ما در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از گوشی های آیفون یعنی آیفون 7 پلاس را معرفی کنیم همانطور که شما نیز شاهد آن هستید در گوشی آیفون ...

خرید قسطی گوشی

خرید قسطی گوشی
با گسترش فزاینده فناوری شاهد آن هستیم که کمپانی های بزرگ عرضه کننده گوشی های هوشمند سالانه نسل جدیدی از گوشی ها را روانه بازار ...