کرایه بازی

کرایه بازی برای سرگرمی  می توانید به بخش اجاره سرگرمی مراجعه نمایید.

کرایه بازی کنسول های مختلف روشی است با توجه به قیمت بالای این بازی ها بسیار مرسوم است و کلاب رنتر به عنوان یکی از متنوع ترین سایت های فروشگاهی نیز اقدام به عرضه این محصولات نموده است کلاب رنتر با ارائه بازی های روز دنیا که برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن 4 ارائه شده است توانسته اوقات بسیار شادی برای همگان فراهم آورد.

در کلاب رنتر شما می تواند انواع اقسام بازی های مختلف را در دسته های مختلف از نظر سبک بازی مشاهده و بسته به سلیقه تان آن ها را اجاره نمایید شما می توانید با ارائه یک کارت شناسایی ملی یا شناسنامه برای مدتی که نیاز به آن دارید برای سرگرمی کرایه بازی را انجام دهید.

در کنار کرایه بازی می توانید از کرایه کنسول نیز استفاده نمایید تا در صورتی که کنسول بازی را ندارید از آن به عنوان عنصر اصلی سرگرمی استفاده نمایید.

کرایه بازی

معمولا کنسول ها با یک دسته عرضه می شوند اما در کلاب رنتر امکان اجاره دسته اضافه و سایر تجهیزات مانند کمرا دوربین پلی استیشن 4 و یا کینکت دوربین کنسول ایکس باکس وان نیز وجود دارد با ارائه واقعیت مجازی سونی این تجهیز هم به مجموعه تجهیزات کلاب رنتر اضافه شده و شما می توانید در کنار بازی با کسنول پلی استیشن 4 از واقعیت مجازی یا وی آر پلی استیشن نیز استفاده نموده و سرگرمی های جدید و هیجان آور جدیدی را تجربه نمایید.

برخی بازی ها مخصوص این واقعیت مجازی طراحی شده است و بازی در کنسول معولی با این بازی ها تفاوت بسیار خاصی ندارد اما زمانی که شما از این بازی ها در وی آر استفاده می نمایید تفاوت واقعی را احساس خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بازی ps4 تهران

اجاره بازی ps4 تهران
برای اجاره بازی ps4 تهران از کلاب رنتر کلیک کنید. شاید بازی های ساخت ایران فعلا نتواند با بازی های کمپانی های مشهور ...

اجاره کنسول بازی ps4 کرج

اجاره کنسول بازی ps4 کرج
کنسول بازی پلی استیشن یکی از کنسول هایی است که بسیار طرفدار دارد یکی از دلایل طرفداری بالا این کنسول بازی های بسیار متنوعی است که این کنسول ارائه ...