کرایه بازی های ps4 در رشت

کرایه بازی های ps4 در رشت را می توانید از بخش اجاره بازی ها مشاهده نمایید

کرایه بازی های ps4 در رشت را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا به مناسب ترین قیمت دریافت نمایید شما با کرایه بازی های ps4 می توانید از یک سرگرمی بسیار مفرح استفاده نمایید.

بازی های ps4 را می توانیم از لحاظ دسته بندی به 12 گروه اصلی تقسیم بندی نمود در دنیای بازی ها چه این بازی ها به وسیله کنسول ها اجرا شوند و چه به وسیله کامپیوتر ها این تقسیم بندی به صورت کلی می تواند برای تمام آن ها تعمیم داده شود.

دسته اول بازی هایی هستند که به سبک چند نفر و به صورت آنلاین برگزار می شوند از این نمونه بازی می توان به Awesomenauts Assemble اشاره نمود.

دسته دوم بازی هایی هستند که به سبک چند نفر به صورت افلاین یا محلی برگزار می شوند از این نمونه بازی ها  می توان به بازی هایی مانند FIFA اشاره نمود.

دسته سوم بازی هایی هستند که به سبک بازی های شبیه سازی یا سیمیلاتور اجرا می شوند بیشتر بازی های VR از این سبک هستند و نمونه اصلی این بازی های بازی  Batman Arkham VR  می توان اشاره نمود.

دسته چهارم بازی هایی هستند که به سبک استراتژیک برگزار می شوند بازیی هایی که سبک استراتژیکی برگزار می شوند بسیار طرفداران با حوصله ای دارد و هم چنین بازی هایی بسیار حرفه ای و دارای جزیئات بسیاری است از جمله این بازی ها می توان به بازی TRAPICO 5 اشاره نمود.

دسته پنجم ماشین های مسابقه و مسابقات زیر زمینی است این بازی ها که بسیار هم پر طرفدار هستند از مهم ترین تولید بازی ها به شما می روند و سری NFS از مهمترین های این دسته است.

دسته ششم بازی های ورزشی است این بازی های همان گونه که مشخص است بازی های ورزشی به دنیای کنسول ها آورده اند مانند FIFA, PES از معروف ترین های این سبک هستند

دسته هفتم بازی ماجراجویانه این بازی ها تم اصلی اشان تخیل است یا در گذشته ها و یا در آینده رخ می دهند و بازی کن یکی از سوپر قهرمانان است از جمله این بازی های  می تواند رزیدنت ایول و یا فاینال فانتزی نام برد.

دسته هشتم دسته بازی هایی هستند که به صورت اکشن پیاده سازی می شود البته این دسته بازی در قدیم بیشتر به سبک اول شخص ارائه می شد اما بیشتر الان به سبک سوم شخص است که عرضه می شود assasin از این سری بازی ها است.

دسته نهم بازی هایی با سبک  مبارزه ای است که به صورت قطع کسی نیست که نداند نماد اصلی کنسول پلی استیشن  یعنی  tekken در این سبک قرار می گیرد

دسته دهم بازی هایی است که برای بازی  کودکان طراحی شده است این بازی ها البته بسیاری موارد نزد افرادی با رده سنی بالا نیز محبوب هستند این بازی های صحنه های اکشن و یا صحنه های ارتباطی و معما گونه سنگین ندارند به صورت کودکانه تر طراحی شده اند محیط این بازی ها به صورت کلی دارای ضرب آهنگ و نمایی کارتونی و انمیه ای است معروف ترین بازی این سبک را می توان بی شک کراش دانست.

دسته یازدهم این بازی ها بازی هایی هستند که معروف به سبک جاسوسی و مبارزه مخفیانه دانست مهم ترین بازی این سبک چهارگانه HITMAN است که هر کسی را ترغیب به بازی می کند.

کرایه بازی های ps4 در رشتدسته آخر بازی هایی هستند که به سبک آموزشی هستند البته تنوع در این نوع بازی بسیار بالا است و شامل چندین زیر دسته می شوند از انواع این بازی ها می توان به بازی سبک جدول و پازل، بازی های آموزش زبان و ... نام برد

در صورتی که قصد کرایه بازی های ps4 در رشت را دارید و در خصوص کرایه بازی های ps4 در رشت نیاز به راهنمایی در انتخاب داشتید می توانید با تماس با همکاران ما در این زمینه راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس در تبریز

اجاره ایکس باکس در تبریز
هدف اصلی از خرید هر کنسول بازی انجام بازی هایی می باشد که تجربه فوق العاده ای را به هر کس می دهد کنسول نسل هشتمی ...

اجاره دسته پلی استیشن 4

اجاره دسته پلی استیشن 4
کنسول های بازی جدید با توجه به پیشرفت چشمگیری که داشته اند جای خود را در بسیاری از خانه ها باز کرده اند و مدت ها قشرهای مختلف جامعه را به چالش...