مقایسه اجاره تلویزیون های پلاسما-ال سی دی و ال ای دی

اجاره تلویزیون LCD یا LED

مقایسه اجاره تلویزیون های پلاسما-ال سی دی و ال ای دی از بخش اجاره تلویزیون هوشمند در سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

مقایسه اجاره تلویزیون های پلاسما-ال سی دی و ال ای دی

همانطور که بر همگان آشکار است با گسترش تکنولوژی کالاهای متفاوتی وارد بازار شده است که هر یک خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند  ، کمپانی های بزرگ با استفاده از این فناوری ها سعی می کنند که رضایت مشتریان خود را جلب کنند و بازار فروش خود را افزایش دهند.

در زمان های قدیم تلویزیون ها بسیار بزرگ و و با کیفیت پایین در خانه ها وجود داشت و به گونه ای بود که مانند یه کمد بزرگ در گوشه ای از خانه گذاشته میشد ، همچنین به دلیل گران بودن این دستگاه و شناخته نشدن آن افرادی که از وضعیت مالی خوبی در شهرها برخوردار بودند می توانستند این دستگاه را خریداری کنند.

 ولی امروزه با رشد چشمگیر تکنولوژی نمایشگر  از جمله سبک شدن ، با کیفیت شدن و همچنین وسعت ساخت شبکه های تلویزیونی و برنامه ها ما شاهد این هستیم که این دستگاه برای خانواده ها دیگر یک وسیله بسیار ضروری است و حتی در روستاها تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون ها علاوه بر ویژیگی های سرگرمی کاربردهای ویژه ای همچون دریافت اخبارهای به روز ، تغییر در سطح فرهنگی افراد با استفاده از ایجاد برنامه های مختلف و مهم تر از همه موارد ، جهت تبلیغات در مکان های مختلف بسیار مفید است.

همانطور که می دانید حدود ده ها سال از ساخت تلویزیون می گذرد ، در این سال ها کمپانی های بزرگی چون سامسونگ و ال جی سعی کرده اند که با استفاده از فناوری های جدید تنوع و کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند ، به گونه ای که ما امروزه شاهد ورود نسل های مختلف تلویزیون ها به بازار می باشیم که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد.

در واقع با گذشت زمان ما شاهد ساخت تلویزیون های پلاسما ،ال سی دی و ال ای دی بودیم که از نظر ظاهری شبیه به هم می باشند اما از نظر فناوری متفاوت می باشند.

نمایشگرهای ال سی دی از دو لایه مواد شفاف تشکیل می شود ، یکی از این لایه ها کریستال مایع را نگه می دارد این کریستال ها از یک منبع خارجی مثل لامپ های فلورسنت نور می گیرند.

در تلویزیون های ال ای دی معمولا برای روشن کردن صفحه نمایش از دیودهای ساطع کننده نور در قسمت پشت پنل استفاده می شود ، همچنین تلویزیون های ال ای دی در مقایسه با تلویزیون های ال سی دی کنتراست تصویری بهتری دارند.

تلویزیون های پلاسما برای نمایش پیکسل ها از سلول های حاوی گاز یونیزه شده یا همان پلاسما استفاده می کنند ، این تلویزیون ها روشنایی بالایی دارند و رنگ سیاه را بهتر از ال سی دی ها نشان می دهند ، همچنین تنها تلویزیون هایی که از لحاظ کنتراست می توانند با تلویزیون های پلاسما رقابت کنند تلویزیون های OLED می باشند.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره آنلاین کالا می باشد ، جهت بررسی محصولات به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اکو

اجاره اکو
مراسم ها و جشن های امروزی از فاکتورهای مختلفی برای بالا بردن کیفیت خود استفاده می کنند تجهیزات صوتی نقش مهمی در برگزاری ...

اجاره سیستم صوتی در مشهد

اجاره سیستم صوتی در مشهد
همانطور که شما می دانید کمپانی های بزرگی چون ال جی و پاناسونیک سالانه نسل جدیدی از سیستم های صوتی خانگی خود را روانه ...