نقش موثر نمایشگر ها در تبلیغات

اجاره تلویزیون شهری

برای اجاره تلویزیون شهری به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


تلویزیون شهری


با توجه به آن که روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت بوده و زندگی آدم ها در حال تغییر و تحول است با این وجود وسایل جدید و تازه ای ایجاد شده که سبب ترغیب و تشویق همگان می گردد. در طول چند سال گذشته بیزینس و شغل های جدیدی ایجاد شده که با توجه به تبلیغات انجام شده نه تنها توجه مخاطبان خاص بلکه توجه همه را به خود جلب می نمایند. یکی از ابزارها یا تکنولوژی که به شکل های مختلفی از گذشته تاکنون توانسته است عملکرد خوبی به جای بگذارد تلویزیون می باشد. تلویزیون از زمان ورودش به ایران تاکنون برنامه های مختلف، افراد سرشناس و تبلیغات موثری را نشان داده است ولی در این بین روز به روز دچار تحولات مختلفی شده و بیشتر بر زندگی ما انسان ها تاثیر گذار بوده است.

به دلیل آن که بیزینس های جید متوجه شده اند که اگر می خواهند در بازار ایران همچنان حضور موثر داشته باشند باید تبلیغات متنوعی را نمایش دهند به همین دلیل شکل و شمایل تبلیغات گسترش یافته و به بیرون از محیط خانه و منزل هم رسیده است. در محیط بیرون تبلیغات محیطی به صورت های مختلفی نظیر بیلبوردها، بروشور، کارت ویزیت و... دیده می شود ولی در همین چند سال اخیر ورود تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ که به نام تلویزیون شهری معروف است توجه همه را به خود جلب نموده است. در تمامی تلویزیون های شهری می توان انواع و اقسام تبلیغات به شکل های مختلف و با رنگ های زیبا و جذاب را مشاهده نمود که نه تنها چهره شهر را زشت نکرده است بلکه خوشبختانه عملکرد خوبی به جای گذاشته و توجه همه بخصوص رانندگان را جلب می نماید. در تلویزیون های شهری بیشترین هدف توجه رانندگان است به همین دلیل تبلیغات در ابعاد و نوشته های بزرگ دیده می شود.

به دلیل آن که قیمت این دسته از تلویزیون های شهری بسیار بالا بوده و برای خرید یک ماهه اصلا به صرفه نمی باشد باید به دنبال اجاره تلویزیون شهری باشید. اجاره تلویزیون شهری با همین سادگی نبوده و نمی توان به هر جایی اعتماد کرد ولی خوشبختانه وجود سایت کلاب رنتر نه تنها اعتماد افراد بسیاری را کسب نموده است بلکه در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و توانسته است در مدت زمان کوتاهی به عنوان بزرگترین سایت آنلاین اجاره کالا در ایران شناخته شود. از تلویزیون های شهری نه تنها در بزرگراه، خیابان و اتوبان بلکه در نمایشگاه، همایش، فرودگاه و استادیوم ها هم استفاده می شود. برخی از این تلویزیون های شهری تنها جنبه تبلیغاتی و معرفی داشته و برای جذب مخاطب استفاده می شود ولی برخی دیگر تنها برای زمانیست که بتوان تصاویر را در ابعاد بزرگ مشاهده نمود این تصاویر بیشتر برای همایش و استادیوم های ورزشی مناسب است.

تلویزیون شهری

مهمترین نکات برای اجاره تلویزیون شهری

برای اجاره تلویزیون شهری و هر نوع کالای دیگری باید قبل از هر کاری اطلاعات کافی درباره مدل، برند و... استخراج نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید آن را حل نمایید.

1.اجزاء سازنده

اجزاء سازنده و تشکیل دهنده تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت ها تشکیل شده و خود کابینت ها از کنار هم قرار گرفتن تعدی ماژول LED تشکیل می شود.

2. از نظر کاربردی

تلویزیون های شهری دارای دو نوع Outdoor و Indoor است که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی است.

الف. تلویزیون شهری با کاربرد Outdoor

در این مدل تلویزیون به دلیل آن که آفتاب گیر در بالای تلویزیون قرار دارد سبب می شود تا نور خورشید بر روی تلویزیون شهری نیفتاده و پیکسل هایی آن دچار آسیب نشود. این مدل ضد آب و ضد ضربه بوده و به دلیل وجود آفتاب گیر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

ب. تلویزیون شهری با کاربرد Indoor

این مدل از تلویزیون های شهری به دلیل عدم وجود آفتابگیر در زیر نور آفتاب دچار مشکل شده و همچنین ضد آب نمی باشد. کاربرد آن مدل در فضاهای سربسته مانند استادیوم، نمایشگاه و... است.

در سایت کلاب رنتر می توان با مراجعه به بخش تجهیزات نمایشگاهی با انواع و اقسام تلویزیون های شهری آشنا شده و هر کدام که مطابق سلیقه و کار شما است اجاره نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره تلویزیون شهری می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ برای نیاز های روزمره

لپ تاپ برای نیاز های روزمره
انتخاب لپ تاپ یکی از دغدغه های افراد است برای انتاب یک لپ تاپ عالی این مطلب را بخوانید.

اجاره استند پاپ آپ

اجاره استند پاپ آپ
استند پاپ آپ یکی از موثرترین و شناخته شده ترین روش های تبلیغات نمایشگاهی است که استفاده از آن بسیار رایج بوده است .