خرید و فروش قسطی

خرید و فروش انواع کالاهای اقساطی

خرید و فروش قسطی انواع کالا از بخش اجاره به شرط تملیک در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

شاید برای شما پیش آمده باشد که از کالایی خوشتان بیاید اما به دلیل قیمت بالای آن امکان خرید نقدی آن برای شما امکانپذیر نباشد ، در چنین حالتی شما ممکن است از خرید کالای مورد نظر صرف نظر کنید ، فروشندگان با ارائه تسهیلات مختلف سعی در افزایش خرید کالاهای خود دارند این شیوه به خریداران نیز کمک می کند تا کالای مورد نظر خود را خریداری نماید.

فروش اقساطی کالا جزء تسهیلاتی می باشد که فروشندگان ارائه می دهند ، در واقع فروش قسطی عبارت است از واگذاری کالا به بهای معلوم به صورتی که بهای کالا به صورت قسطی پرداخته می شود.

معمولا در فروش اقساطی ضوابطی بین خریدار و فروشنده برقرار می شود در صورتی که خریدار نتواند ضوابط قرارداد را اجرا کند فروشنده می تواند قرارداد را فسخ نماید و کالا را تصاحب کند.

هنگام خرید اقساطی سعی نمایید که کالای مورد نظر را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و بعد از پرداخت بهای کالا باید از فروشنده رسید دریافت کنید.

از جمله مزایای قراردادهای اقساطی این می باشد که فروشنده می تواند کالاهای بیشتری را به فروش برساند و به این وسیله سرمایه در حال گردش خود را نیز افزایش دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرادادهای اقساطی جهت خرید کالا می باشد ، در جهت بررسی و ثبت سفارش به صورت آنلاین به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی توکار معمولا زیر سینک ظرفشویی و بین کابینت ها قرار می گیرد ، همچنین ماشین ظرفشویی رومیزی روی کابینت ها و در نزدیکی

خرید اقساطی وسایل دیجیتال

خرید اقساطی وسایل دیجیتال
امروزه وسایل دیجیتال تبدیل به بخش جدایی ناپذیر زنگی ما شده اند به گونه ای که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که بدون استفاده از وسایل ...