اجاره طلا و جواهرات – سنگ زیبای فیروزه

در این مطلب از بخش اجاره طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی به معرفی سنگ زیبای فیروزه می پردازیم.

اجاره طلا و جواهرات


 اجاره طلا و جواهرات-فیروزه فیروزه ایرانی یکی از بهترین فیروزه های دنیاست و معادن فیروزه در ایران جزو اولین معادن این سنگ به شمار می رود تا انجا که در آستان‌ قدس‌ رضوی‌  و در مكان‌های‌ مختلف‌ آن‌ فیروزه‌های‌ نادر به‌ چشم‌ می‌ خورد و در موزه‌ جواهرات‌ ملی‌ ایران‌ در بانك‌ مركزی، انواع‌ جواهرات‌ ساخته‌ شده‌ از فیروزه‌ با قدمت‌های‌ متفاوت‌ و در اندازه‌های‌ نادر وجود دارد كه‌ در دنیا كم ‌نظیر است.

اطلاعاتی جالب درخصوص سنگ زیبای فیروزه:

  • مصریان فیروزه را “سنگ زندگی” نامیدند، قدیمی ترین جواهراتی که با این سنگ ساخته شده، چهار گردنبند است که در دستان جسد مومیایی ملکه “زر” یافت شده است؛ او در حدود سال ۵۵۰۰ پیش از میلاد بر مصر فرمانروایی کرده است.
  • طبق مطالب ارائه شده در حوزه سنگ درماین نیروهای مغناطیسی موجود در فیروزه علاوه بر آرامش دادن، باعث بیدار شدن نیروهای درونی افراد نیز می گردد. این نیروها با دارا بودن قدرت های بیدار کننده، مقداری از نیروهای درونی فرد را تقویت می کنند.

سایت اجاره طلا و جواهرات

  •  اجاره جواهرات-سنگ فیروزه نگاه به فیروزه چشم را تقویت کرده و استفاده از سرمه آن و همچنین گذاشتن آن بر روی چشم ها برای تقویت چشم و درمان بیماری های چشمی مفید است.
  • فیروزه در تبت از احترام زیادی برخوردار بوده و در تمام دوران زندگی شخص همراهش می شد. به عنوان پول رایج و سنگی باارزش داد و ستد می شده که حتی از طلا هم گرانبهاتر بوده است.
  • این فیروزه یکی از اولین سنگهایی است که به دلیل رنگش استخراج شد. رنگ آن بسته به میزان آهن و مس موجود در ترکیب، از آبی آسمانی تا سبز متغیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کیف مجلسی

اجاره کیف مجلسی
اجاره کیف مجلسی و زیورآلات با ارائه این خدمت از سایت کلاب رنتر می توانید برای مراسم مختلف ، محصولاتی ...

اجاره جواهرات

اجاره جواهرات
اجاره طلا و جواهر برای بسیاری از بانوان یکی از فاکتورهای اصلی برای زیبایی و درخشیدن در یک مراسم است...