اجاره نیم ست نمایشگاهی

اجاره نیم ست نمایشگاهی به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

محیط های که دارای فضای کوچک هستند محدودیت های خاص خود را در فضا سازی و ایجاد دکوراسیون مناسب دارند برای آن که یک فضا به صورت بهینه مورد استفاده قرار بگیرد نیاز به دقت بالایی در انتخاب المان های به کار گرفته شده در آن محیط وجود دارد.

هم چنین پس انتخاب و گزینش چیدمان مبلمان به انواع یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون یک محیط حائز جایگاه ویژه ای است قبل از چیدمان هر وسیله ای چیدمان مبل ها باعث به چشم آمدن نظم موجود و زیبایی یک دکور می شود. به همین خاطر در فضاهای مختلف نقش این مبلمان ها بسیار حیاتی و تاثیر گذار است.

نیم ست چیست؟

قبل از تعریف نیم ست به تعریف ست بپردازیم معمولا به صورت مشخص برای هر دست مبلمان ظرفیت 8 الی 9 نفر در نظر گرفته می شود که شامل یک مبل سه نفره یک مبل دو نفر و یا دو مبل دو نفر همراه با چهار مبل تک نفره است.

که به صورت کنار هم قرار می گیرند مبل های چهار نفر را جایگاه میزبان و مبل های چند نفره را جایگاه مهمانان می داند و البته که در تمام مکان این موضوع رعایت نمی شود در کنار مبل ها میز های مختلف پذیرایی وجود دارد که شامل یک میز مرکز بزرگ برای پذیرایی و چندین میز بغل مبلی است که نقش قرارگیری وسایل پذیرایی در مقابل مهمان را بر عهده دارند. فضای اشغال شده توسط مبلمان ها معمولا فضای کامل و بزرگی است که به آن سالن پذیرایی گفته می شود.     اجاره نیم ست نمایشگاهی


همان طور که در بالا گفته شد فضای مورد نیاز برای مبلمان ها همراه با میز ها بسیار فضای زیادی است به همین منظور در محیط های که محدودیت های جایی و فضایی دارند مانند غرفه های نمایشگاهی که بابت هر سانتی متر از آن باید هزینه پرداخت شود، از نیم ست ها استفاده می نمایند.  نمونه محل هایی که این نیم ست ها کاربرد دارند می توان به دفاتر کوچک سالن های انتظار مطب ها و دفاتر مهندسی منازل کوچک و غرفه های نماییشگاه اشاره نمود.

تعداد مبل ها در این نیم ست ها به صورت یک یا  دو مبل دو نفر و یک یا دو مبل تک نفره است یعنی فضای مناسب برای نشستن 4 الی 5 میهمان به همین خاطر فضای کمتری نسبت به مبلمان های ست اشغال می نمایند. تعداد میز های این نیم ست ها به علت قرار گیری در نزدیکی هم کمتر است و معمولا از یک میز بزرگ مرکزی استفاده می شود. و مناسب برای چیدمان های غرفه های نمایشگاهی است.   اجاره نیم ست چرمی


نقش نیم ست در غرفه سازی

در چیدمان و غرفه سازی نیز به علت محدودیت های فضایی نیاز به استفاده از مناسب ترین و در عین حال فاخر ترین تجهیزات نمایشگاه وجود دارد. کاربرد مبل های راحتی و نیم ست بسیار چشم گیر تر از سایر تجهیزات است زیرا این محصول باید در عین حال که از نظر میزان فضای اشغالی حداقل فضا را به خود اختصاص دهد بهترین محل برقراری ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان نیز باید باشد.

در زمان مذاکره باید بتوانید به راحتی بر روی آن استقرار یابید، معمولا در نمایشگاه ها از نیم ست های چرمی استفاده می نماییند زیرا این نیم ست ها علاوه بر پوشش مناسب غرفه و جاگیری کم زیبایی چشم نوازی دارد که باعث جذب بیشتر مشتریان و بازدیدکنندگان می شود.

جهت اجاره نیم ست نمایشگاهی می توایند وارد صفحه محصول شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز و صندلی نمایشگاه تبریز

اجاره میز و صندلی نمایشگاه تبریز
آیا به دنبال این هستید که فروش خود را در بازار گسترش دهید؟ پس بهتر است از همین الان وارد عمل شوید و از ابزارهای موثر برای تبلیغات و بازاریابی استفاده

اجاره تجهیزات ساخت غرفه نمایشگاهی

اجاره تجهیزات ساخت غرفه نمایشگاهی
تجهیزات نمایشگاهی که برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی به کار می روند نقش بسیار مهمی در دیده شدن هر چه بیشتر و بهتر شما در یک نمایشگاه دارند پس در زمان...