قیمت اجاره دستگاه دی جی

دستگاه دی جی

تجهیزات صوتی را می توانید ازاجاره تجهیزات صوتی  و برای دیدن سایر تجهیزات مورد نیاز مراسم هایتان می توانید به  اجاره تجهیزات مراسم مراجعه کنید.

دستگاه دی جی یکی از دستگاه‌های مهم برای برگزاری یک مراسم شاد است. شخص dj توسط این دستگاه موسیقی‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و برای مهمانان و شنوندگان پخش می‌کند.

این کار به این است که آهنگ‌های مختلف دارای فضاهای مختلفی هستند و با سرعت‌ و ریتم های مختلف ساخته شده اند را به حالتی که مناسب یک مهمانی باشد تبدیل کنند. استفاده از ضرب آهنگ و ریتم کاری است که یک دی جی با دستگاه دی جی با موسیقی انجام می دهد.

قیمت اجاره دستگاه دی جی  این دستگاه دارای دو مدل اصلی است: دستگاه دی جی کنترلر که برای اجرای آهنگ نیاز به نرم افزار های خاص این کار دارد. معمولا برای کار کردن با این دستگاه نیاز به یک لپ تاپ است که دارای نرم افزاری مخصوص دی جی کردن باشد. معمولا این دستگاه به سبک دو کاناله نیز معروف هستند یعنی شما تنها می توانید یک آهنگ انتظار و یک آهنگ در حال پخش داشته باشید.

نوع دیگری که این دستگاه های دی جی حافه دار هستند. دستگاه حافظه دار که معمولا به صورت 4 یا 6 کاناله هستند به شما این امکان را می دهند که به وسیله آنها به سادگی 4 تا 6 آهنگ را آماده  داشته باشید به این صورت که 2 آهنگ به صورت مستقیم یا به اصطلاح سوار پخش شود و 2 یا 4 آهنگ در حالت انتظار این ویژگی باعث می شود که دستگاه های جدید و دیجیتال امکان ویژه ای به دی جی بدهد که بتواند بیشترین با کمی سلیقه اجرایی متفاوت از آهنگ با ریتم متفاوت داشته باشد.


 به این ترتیب هدایت و کنترل کلید ها و پیچ های موجود در دستگاه های جدید بسیار ساده تر شده است و این امکان به دی جی می دهد که کنترلر  بیشتری در این خصوص در ریتم آهنگ داشته باشد.

قسمت اصلی دستگاه دی جی پلیر (Dj Player): که ریتم را مشخص می کند نقش اصلی سیستم را بازی می کند به این قسمت اصطلاحا دیسک  گفته می شود که توسط این قسمت  می توان موسیقی و همچنین افکت های جانبی ایجاد و کنترل نمود. علاوه بر این می توانید با کارت حافظه ای دستگاه های دی جی دارد سمپل و loop متفاوت را به بعنوان یک ضد ضرب برای ایجاد خلاقیت در موسیقی پخش شده  استفاده نمود تا بتوانید یک ریتم جذاب ایجاد نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ال سی دی نمایشگاهی

کرایه ال سی دی نمایشگاهی
امروزه ما با گسترش فناوری شاهد ظهور اتفاقات جدید هستیم به گونه ای که می توان گفت انسان در حیطه این تکنلوژی قرار گرفته است...

اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری
تلویزیون های شهری ابزاری فوق العاده برای منتقل کردن پیام تبلیغاتی شرکت ها هستند. این تلویزیون ها به دلیل سایز بسیار بالا در جلب نگاه مخاطبان ...