اجاره لوازم نمایشگاهی

برای مشاهدهاجاره تجهیزات نمایشگاهی  از کلاب رنتر کلیک کنید.

در این مطلب از بخشاجاره تجهیزات نمایشگاهی توضیحاتی در رابطه با اهمیت و نحوه تبلیغات مقرون به صرفه در نمایشگاه ها می پردازیم. نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی محلی برای بازدید از کالاها و خدمات شرکت‌های مختلف است. تقریباً تمام شرکت هایی که توانایی شرکت در این نمایشگاه ها را دارند در نمایشگاه های مربوط به حوزه کاری خود شرکت می کنند و سعی دارند شرکت خود شرکتی پیشرو و ممتاز در آن حوزه معرفی کرده و سهم بیشتری از بازار هدف را کسب کنند.این امر بدون تبلیغات بصری زیبا در محیط نمایشگاه نمی تواند صورت گیرد. یکی از مواردی که اشخاص بازدید کننده بر طبق آن درمورد قدرت و سابقه یک شرکت در نظر می گیرند میزان تبلیغاتی است که در نمایشگاه ها انجام می‌دهند. اما شاید هزینه برای ساخت غرفه های پر زرق و برق و گران قیمت برای کسب و کارهایی که تازه وارد حوزه کاری خود شده اند مقدرو نباشد. در چنین شرایطی سازه های تبلیغاتی جایگزینی برای تبلیغات وجود دارند که استفاده از آنها علیرغم هزینه بسیار پایین تر می توانند بسیار تاثیرگذار بوده و مفید واقع گردد. در زیر به برخی از این تجهیزات پرکاربرد را معرفی می‌کنیم:

اجاره استند

اجاره استند - کلاب رنتر استند‌ها سازه‌های کوچک اما پرکاربردی هستند که به راحتی با چاپ پیام تبلیغاتی مورد نظر خود و قرار دادن آن در محیط‌های پر رفت و آمد و شلوغ می‌توانید اقدام به تبلیغات کنید. مزیت استند‌ها سبک بودن، جابه جایی آسان و قابلیت نصب تبلیغات مختلف بر روی آن است. (برای مشاهده جزئیات به بخش اجاره استند نمایشگاهی بروید)  

اجاره پاپ آپ

اجاره پاپ آپ-کلاب رنتر پاپ آپ‌ها بهترین سازه جایگزین برای غرفه های نمایشگاهی هستند. پاپ آپ ها مانند یک دیوار بزرگ منحنی و البته شکیل در نمایشگاه ها خودنمایی می کنند و شرکت ها می توانند تبلیغ و پیام مورد نظر خود را به همراه تصاویر و ... بر روی ابعاد مختلف آن نصب و نمایی زیبا را خلق کنند. (همچنین بخش اجاره پاپ آپ نمایشگاهی را مشاهده کنید)

اجاره رول آپ

اجاره رول آپ -کلاب رنتر این سازه‌ها کاربرد و مزایایی شبیه به استند ها دارند و البته از ظاهر حرفه ای‌تری برخوردار هستند. رول آپ‌ها در دو نوع ثابت و گردان قابل تهیه هستند که در نوع گردان با حرکت چاپ برو روی سازه می تواند جلب توجه بیشتری ایجاد کند. (به بخشاجاره رول آپ بروید)

 اجاره کانتر

اجاره کانتر- کلاب رنتر کانترها که معمولاً با پاپ آپ‌ها سِت می‌شوند محلی را برای گذاشتن کاتالوگ و  بورشور‌ها، هدایای تبلیغاتی و همچنین توضیحات در مورد حوزه کاری برای بازدید کنندگان را فراهم می کند. این سازه مانند یک میز جلوی شخص توضیح دهنده قرار می گیرد و در کنار کاربرد آن، با چاپ تبلیغات بر روی آن می توانید فضای زیباتری را ایجاد کند. (همچنین بخش اجاره کانتر نمایشگاهی را ملاحظه کنید.) در صورت شرکت در نمایشگاه‌ها، برای خلاص شدن از هزینه غرفه‌های گران قیمت، ترکیبی خلاقانه از سازه های ذکر شده می تواند راهگشا باشد و شما را در معرفی هرچه بهتر شرکت خود یاری کند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم غرفه نمایشگاهی

اجاره لوازم غرفه نمایشگاهی
لوازم به کار گرفته شده در غرفه نمایشگاه ها باید حتما هماهنگی و هم خوانی داشته باشند زیرا غرفه نمایشگاه در واقع نمادی از برند شماست هرچه لوازمی که ...

اجاره لپ تاپ نمایشگاهی

اجاره لپ تاپ نمایشگاهی
از جمله موارد مهم هنگام حضور در نمایشگاه معرفی خدمات و محصولات می باشد شما به این منظور باید از تجهیزات و فناوری های جدید ...