اجاره تلویزیون

تکنولوژی جدید تلویزیون

اجاره تلویزیون از بخش اجاره تلویزیون lcd و led در سایت کلاب رنتر امکانپذیر است. 

در این مقاله از بخش اجاره تلویزیون به معرفی یکی از تکنولوژی های جدید در ساخت تلویزیون  LED پرداخته ایم. با کلاب رنتر، سایت اجاره آنلاین و اجاره تلویزیون ال ای دی همراه باشید.  در حال حاضر بین کمپانی های بزرگ ساخت لوازم دیجیتال رقابت شدیدی در تولید محصولات با ویژگی های جدید و تکنولوژی روز برقرار است. 

این رقابت در بین شرکت های سازنده تلویزیون LED و تلویزیون LCD هم رو به افرایش است و هر روزه یکی از این کمپانی ها با معرفی یک قابلیت جدید در تلویزیون های خود سعی در تاثیرگذاری بر روی علاقه مندان به تکنولوژی را دارند. اضافه شدن صفحات برزگ شیشه ای و مقاوم در تلویزیون ال سی دی ، اضافه شدن قابلیت هایی مانند ارائه اطلاعات هواشناسی، اینترنت، تقویم، تغيير در ابعاد محصولات و ... همه و همه پیرو همین هدف هستند. 

هم اکنون محصولات مختلفی از این دست در اختیار علاقه مندان است. اما باز هم سازندگان این محصول قصد دارند قلب و ذهن مشتریان خود را با محصولات خیره کننده خود تسخیر کنند. تلویزیون surfaces ساخت شرکت NDS یکی از همین محصولات است. تلویزیونی که تمامی سطح دیوار حال خانه شما را تبدیل به صفحه نمایش می کند !!!

  این تلویزیون از  پنل های OLED تشکیل شده که هر کدام به ابعاد 1.4×3.6 متر طراحی شده است که به نور مكمل نياز ندارد. پنل ها بنا به نياز كاربر و فضاي اتاق كنار هم قرار مي گيرند و يك صفحه نمايش بزرگ را شكل مي‌دهند. در اين سيستم كاربر مي‌تواند تلويزيون را بسته به فضاي در اختيار و يا نياز موجود، در اندازه و شكل دلخواه طراحي كند و همه صفحه نمايش مخصوص پخش تصاوير تلويزيوني نيست. كاربر مي‌تواند همزمان با ديدن تلويزيون، اطلاعات ديگري مانند تقويم روزانه، ساعت يا تصوير دوربين‌هاي امنيتي را مشاهد كند.  

این کارها  از طریق یک آیپد که به تلویزیون متصل می شود و به کاربر امکان تنظیمات نحوه نمایش را میدهد امکانپذیر است. همچنین صفحه نمايش بصورت شفاف طراحي شده است تا در زمان خاموش بودن، تصوير پشت سر يا پس زمينه ديوار نشان داده شود. خالقان این تلویزیون عقیده دارند که ظرف 5 سال آینده می توانیم این تلویزیون ها را در خانه ها ببینیم.پس به زودی شما می توانید اقدام به خرید تلویزیون‌هایی کنید که سطح دیوار خانه شما را تبدیل به یک نمایشگر بزرگ با ابعاد دلخواه کند.

  هم اکنون امکان تهیه تلویزیون‌هایی با قابلیت‌های روز و خیره کننده فراهم است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد ، جهت اجاره انواع تلویزیون و دیگر کالاها به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ، همچنین اگر نیاز به مشاوره و یا پرسش دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ویدئو پروژکتور در کرج

کرایه ویدئو پروژکتور در کرج
ویدئو پروژکتور های جیبی و کوچک از تکنولوژی های جدیدی که بسیار حرفه ای طراحی شده اند استفاده می کنند این ویدئوپروژکتور ها بر خلاف اندازه کوچک دارای...

اجاره انواع تلویزیون شهری

اجاره انواع تلویزیون شهری
انواع تلویزیون شهری را می توانید از کلاب رنتر برای تبلیغات و یا ارسال پیام استفاده کنید تا مخاطبان را به سمت هدفی که دارید جلب نمایید با استفاده ...