اجاره تلویزیون ال سی دی

اجاره تلویزیون ال سی دی از بخش اجاره تلویزیون lcd در سایت کلاب رنتر قابل انجام است.

اجاره تلویزیون ال سی دی

در این مطلب ورود شرکت apple به بازار تلویزیون را بررسی می کنیم.

همانطور که می دانید امروزه تلویزیون ها علاوه بر خانه ها به مکان های مختلف حتی نمایشگاه ها راه پیدا کرده است که می تواند بسیار در تبلیغات موثر باشد. 

 برای بسیاری از ما شرکت اپل یعنی : گوشی های تلفن همراه حرفه ای با یک سیستم عامل خاص و قیمتی بالاتر نسبت به محصولات هم رده می باشد.  کمتر کسی است که با شنیدن نام apple به فکر محصولاتی مانند تلویزیون بیفتد. اما حقیقت امر این است که اپل ادعا کرده که به صورت تخصصی وارد بازار تلویزیون های مدرن شده و مثل همیشه علاقه مندان منتظر مشاهده محصولاتی خاص و متفاوت از این شرکت هستند.

 تلویزیون 60 اینچی apple یکی از این محصولات است. تلویزیونی که گمانه‌زنی‌‌هایی درمورد امکانات آن وجود دارد. این تلویزیون که با نام iTV شناخته می شود با داشتن صفحه60 اینچی نمایانگر این است که اپل بسیار قدرتمند پا به این عرصه گذاشته و همانند سایر محصولاتی که از اپل سراغ داریم بسیار با کیفیت است.

در این تلویزیون نوآوری های جدیدی به کار رفته و بنا بر گفته ها اپل یک iRing یا حلقه نیز در کنار بدنه خود دارد که دور انگشت مخاطب هنگام حمل و نقل قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد که صفحه تلویزیون را با آن کنترل کند. 

همچنین یک دستگاه 9،7 اینچی به نام mini iTV در کنار این تلویزیون وجود دارد که قابلیت اتصال وایرلس به تلویزیون برای انتقال اطلاعاتی مانند عکس و فیلم را دارد. باید دید اپل چه سیاستی برای ورود به بازار محصولات دیجیتال در پیش خواهد گرفت. 

برای مشاهده محصولات و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ،همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور در قم

اجاره ویدئو پروژکتور در قم
اجاره ویدئو پروژکتور در قم را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا ارزان اجاره کنید و از بهترین های روز دنیا با مناسب ترین قیمت بهره مند شوید و...

سایت اجاره ویدئو پروژکتور

سایت اجاره ویدئو پروژکتور
در سایت اجاره ویدئو پروژکتور خدمتی است که به شما عزیزانی که عضو باشگاه مشتریان کلاب رنتر هستید ارائه می شود و می توانید در صورتی که نیاز به این ...