اجاره تجهیزات نمایشگاهی

نقش تجهیزات نمایشگاهی در غرفه سازی 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای آرایش غرفه به کار می روند نقش اساسی در ترویج و تبلیغ پیام آن غرفه را دارند. معمولا ساختار پایه همه غرفه ها از به هم چسبیدن تعداد فریم اسپیس تشکیل شده است به همین خاطر از نظر عنصر اولیه و پایه زیاد تفاوت خاصی ندارد، اما این که یک غرفه زیبا و جذاب می شود و دیگری خیر تنها به مراحل بعدی کار بستگی دارد. پس از ساخت دیواره های غرفه نوبت به طراحی داخلی غرفه می رسد. جایی که خلاقیت خودش را نشان می دهد. طراحی غرفه یکی از شاخه های جذاب طراحی داخلی است و طراحان غرفه با توجه به معیار های مختلفی چون نوع کسب و کار، نور محیط و جایگیری مکانی غرفه ، طراحی های خاصی را برای هر غرفه انجام می دهند. 

این طراحی با توجه به بودجه ای که شما برای اجرای غرفه سازی در اختیار دارید انجام می شود. از یک طراح خلاق انتظار می رود که بهترین طراحی را با استفاده از ساده ترین و ارزان ترین وسایل انجام دهد. برای پیاده سازی غرفه های نمایشگاهی طرح اولیه در اختیار پیمانکاران اجرایی قرار می گیرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن کار ساخت غرفه را انجام دهند. از آن جایی که برای ساخت غرفه های نمایشگاهی محدودیت زمانی دو تا چهار روزه وجود دارد، بهتر است طراحی غرفه از چند روز قبل در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد تا بتوانند در این مدت وسایلی که برای ساخت غرفه نیاز است را فراهم آورند. 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی 

برای تجهیز غرفه های نمایشگاهی با استفاده از لوازم غرفه باید بتوانید مناسب ترین کالاها برای غرفه خود را انتخاب نمایید. چند مورد از لوازم غرفه نقشی کاربردی دارند و وجودشان در غرفه ضروری است و برخی دیگر برای بهبود کیفیت غرفه طراحی شده اند. در ادامه با برخی از این لوازم غرفه آشنا می شویم و کاربرد های هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم. 

یکی از المان های زیبایی و جذابی غرفه استفاده از میز اطلاعات یا INFORMATION است که اطلاعات مد نظر را به صورت درست در اختیار مشتریان قرار می گیرد برای افزایش میزان بهره‌ وری این بخش می توان در کنار میز اطلاعات از کانتر ها و  جاکاتالوگی استفاده نمود. معمولا تبلیغات مجموعه بر روی استند ها و پاپ‌ ها قرار می گیرد و باید به نحوه ای چیدمان بشوند که به صورت مناسب و کامل نمایش اطلاعات بدهند در بسیاری از موارد از استند های حرکتی نیز استفاده می کنند.برنامه ریزی چیدمان مبلمان و میز بسیار مهم است در صورتی که نیازمند گفت و گو و شرح طولانی یا جلسه ارائه هستید یا اطلاعاتی در مورد بازدید کننده نمایشگاه باید داشته باشید بهتر از میز های کنفرانس یا نیم ست نمایشگاهی استفاده شود تا علاوه بر داشتن حالت پذیرایی رسمی از خسته شدن بازدیدکنندگان جلوگیری شود.

اجاره لوازم غرفه - کلاب رنتر

برای بسیاری از غرفه ها از نظر عملکرد برنامه ریزی برگزاری یک مراسم و مسابقه را انجام می دهند که می توان با ارائه این مسابقات و انجام قرعه کشی افزایش بازدید داشته باشند.

در اکثر مراسم استفاده از فایل چند رسانه ها مانند صدا و تصاویر و فیلم مرسوم است تا جذابیت غرفه را افزایش دهند. برای این منظور می توان با استفاده از باند یا باند اکتیو یک پخش صدای با کیفیت و با استفاده از ویدیو پروژکتور یک ویدیو معرفی مجموعه را در محیط پخش نمود.در صورتی که نمی خواهید تصاویر بر روی پرده نمایش پخش شوند یا از این روش نمی خواهید استفاده نمایید،  می توانید از طریق دستگاه تلویزیون  کار نمایش تصاویر یا نما آهنگ خود را انجام دهید.برای استفاده از این سیستم کافی است از طریق دستگاه های پخش های مختلف مانند دی وی پلیر، لپ تاپ یا تبلت برای نمایش فایل استفاده کنید پخش شدن و به نمایش در اوردن مولتی مدیا باعث جلب مخاطب بیشتر و جذاب تر شدن غرفه می گردد.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.     

اجاره تجهیزات نمایشگاه

سایر بلاگ های مرتبط

گرفتن غرفه در نمایشگاه بهاره تهران

گرفتن غرفه در نمایشگاه بهاره تهران
یکی از پر طرفدار ترین نمایشگاه ها در بین مردم که هر ساله استقبال بسیاری از آن میشود نمایشگاه بهاره می باشد که هر سال قبل از عید برگذار میشود .

کرایه میز کنفرانس در مشهد

کرایه میز کنفرانس در مشهد
اداره ها و سازمان ها به شکلی می باشند که افراد بسیاری به منظور انجام کارهای خود در آن حضور می یابند در نتیجه می توان گفت که ...