اجاره بازی ps4 در تهران

اجاره بازی ps4 به بخش اجاره بازی ها مراجعه نمایید.

در این مطلب از بخش اجاره بازی به معرفی بازی PES 2017 می پردازیم. سری بازی‌های شبیه ساز فوتبال به دلیل سبک واقع گرایانه و جلوه های زیبای بصری خود طرفداران بسیار زیادی دارند و از زمان ظهور اولین پلی استیشن ها همیشه یکی از بازی های محبوب بین علاقه مندان به بازی های ویدئویی بود.

اجاره بازی ps4 در تهران

  این بازی ها در طول زمان روز به روز تکامل پیدا کرده و امروز شاهد بازی هایی از این دست هستیم که علاقه مندان به راحتی نمی توانند از کنار آنها رد شوند.  مانند PES 2017 !!! در حال حاضر موارد بالایی از خرید و اجاره بازی PES 2017 وجود دارد. بازیی که شرکت کونامی اعلام کرد سعی داشته آن را بیشتر از همیشه به یک فوتبال واقعی شبیه کند به طوری که بینندگان تصور کنند مشغول تماشای یک فوتبال واقعی هستند. بنابراین در pes 2017  شاهد یک بازی با گرافیک بالا با یک موتور قدرتمند برای ایجاد جلوه هایی بصری قدرتمند هستیم.

برای اجاره بازيps4 در تهران کلیک کنید.

اجاره بازی ps4 در تهران

 هدف کونامی در بازی جدید نزدیک کردن گیم پلی فوتبال به یک فوتبال واقعیست. بنابراین حرکات سریع و تکروی و یکه تازی های بازیکنان خبری نیست و کار تیمی بازی را به فوتبال واقعی شبیه تر کرده. در  PES 2017شاهد یک ویژگی جدید با نام Total Team Control هستیم که به گیمر اجازه می‌دهد پیش از بازی، یک سری استراتژی برای تاکتیک کلی تیم خود طراحی کند. به عنوان مثال تیکی تاکا، و فقط با استفاده از یک کلید و بنا به موقعیتی که در بازی رخ می‌دهد، خیلی سریع بین آن‌ها سوییچ کند. ویژگی Precise Pass هم موردی است که هنگام پاسگاری فاکتور قدرت ضربه و جهت پاس و سایر موارد را تاثیر گذارتر کرده است. بعلاوه، هوش مصنوعی بسیار بهبود یافته، نزدیک شدن چهره بازیکنان به واقعیت و پیشرفت تنظیمات سبک بازی از جمله مواردی است که PES 2017 را رقیب جدیبازی FIFA کرده. اگر علاقه مند به بازی هایی با چنین سبک هایی هستید این بازی دقیقا انتخاب درستی است.  

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پهباد فیلمبرداری

اجاره پهباد فیلمبرداری
پهبادهای فیلمبرداری به عنوان یکی از وسایل مناسب برای فیلمبرداری شناخته شده و افراد بسیاری ...

کرایه دوچرخه در کیش

کرایه دوچرخه در کیش
برای دیدن محصولات به بخش اجاره دوچرخه مراجعه کنید. دوچرخه های برقی محصولاتی مانند دوچرخه از آن دسته محصولاتی ...